Sevgilim, kardeşine hakaret ettiğim için bana kızdı, sizce özür mü dileyeyim yoksa hiçbir şey olmamış gibi mi davranayım?

Sevgilimin bir kız bir erkek kardeşi var. Erkek kardeşi down sendromlu. Dün akşam bana "bir gün ailemin evinden ayrılırsam kardeşlerimi çok özleyeceğim. Özellikle de erkek kardeşimde çok aklım kalacak" deyince ben de "o gerizekalının nesini merak edeceksin acaba" dedim. Ben sevgilimin kız kardeşini çok seviyorum ama o aptalı da seviyormuş gibi yapamam yani. Sonra durup dururken tartışma çıkardı benle konuşmuyor şimdi. Kız kardeşi bile bana hak verirken onun böylr davranması çok mantıksız bence.
Sevgilim, kardeşine hakaret ettiğim için bana kızdı, sizce özür mü dileyeyim yoksa hiçbir şey olmamış gibi mi davranayım?
Cevapla