Evet herkes tutturmuş bir ilkim muhabbeti, herkese soruyorum ilkiniz bu denli özelse neden ilkinizle evlenmiyorsunuz? aşkı bir bütün olarak görürsek ilkim diye yanıp tutuştuğunuz kişiyle evlenmiyorsunuz ve sonradan evlediğiniz kişiyle bu ilkim mevzusu eviliğinize pranga oluyor’mu?
Örnek vereyim;
- Eşinizle el ele tutuşurken sarılırken sinemaya giderken, iyi hoş ama keşke ilkim olsada bunları onla yapsam.
- ya da eşinizle c. insel ilişkiye girerken, o anda uzaklara gidip keşke ilkimle yaşasaydım o çok daha iyiydi.
Çünkü ilkim diyen insanlar imkanı yok bunu düşünmesin, tekrar soruyorum kızlar ve erkekler neden o ilkinizle evlenmiyorsunuz? neden 2. 3. 4. 5. varsa daha fazlası en son evlendiğiniz kişiye yapmacık oluyorsunuz? yapmacık oluyorsunuz belki ilerde boşanıyorsunuz bunu diyorum çünkü ilkim diyenler bunları yaşıyor, ilkim diyip yanıp tutuşan herkes sonraki evlendiği kişiye ve evliliğine ihanet ediyor yanılıyor’muyum?
Herkesin yapması ve düşünmesini istediğim tek şey ilkiniz her zaman evlendiğiniz/evleneceğiniz kişi olsun.
Sizleri bilmiyorum ama ben bu konuda yiyip bitiriyorum kendimi 29 yaşıma geldim bir sevgilim olmadı, benim ilkim evlendiğim karım olacak ama eğer o sen ilkim değilsin ilkim çok farklıydı derse ama senide ölesiye seviyorum derse kusura bakmasın evliliğimin ilk senesini ona vermem gider bir sevgili yaparım gece geç gelirim eşim ilk sene yatak arkadaşım olur bir sene sonunda sevgilimi bırakıp eşime geri dönerim, dürüst bir insanım dürüstük benim için en önemli şey ama erkek içinde kadın içinde durumun eşit olması taraftarıyım kim ne yaşadıysa anlatmalı eşide ona göre denkleyip evliliğe başlamalı.
Örnek vereyim;
- Eşinizle el ele tutuşurken sarılırken sinemaya giderken, iyi hoş ama keşke ilkim olsada bunları onla yapsam.
- ya da eşinizle c. insel ilişkiye girerken, o anda uzaklara gidip keşke ilkimle yaşasaydım o çok daha iyiydi.
Çünkü ilkim diyen insanlar imkanı yok bunu düşünmesin, tekrar soruyorum kızlar ve erkekler neden o ilkinizle evlenmiyorsunuz? neden 2. 3. 4. 5. varsa daha fazlası en son evlendiğiniz kişiye yapmacık oluyorsunuz? yapmacık oluyorsunuz belki ilerde boşanıyorsunuz bunu diyorum çünkü ilkim diyenler bunları yaşıyor, ilkim diyip yanıp tutuşan herkes sonraki evlendiği kişiye ve evliliğine ihanet ediyor yanılıyor’muyum?
Herkesin yapması ve düşünmesini istediğim tek şey ilkiniz her zaman evlendiğiniz/evleneceğiniz kişi olsun.
Sizleri bilmiyorum ama ben bu konuda yiyip bitiriyorum kendimi 29 yaşıma geldim bir sevgilim olmadı, benim ilkim evlendiğim karım olacak ama eğer o sen ilkim değilsin ilkim çok farklıydı derse ama senide ölesiye seviyorum derse kusura bakmasın evliliğimin ilk senesini ona vermem gider bir sevgili yaparım gece geç gelirim eşim ilk sene yatak arkadaşım olur bir sene sonunda sevgilimi bırakıp eşime geri dönerim, dürüst bir insanım dürüstük benim için en önemli şey ama erkek içinde kadın içinde durumun eşit olması taraftarıyım kim ne yaşadıysa anlatmalı eşide ona göre denkleyip evliliğe başlamalı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer