Arkadaslar merhaba,
eşim herşeyimi eleştiriyor, makyajı cok kötü yapıyormuşum ( çoğu toplulukların etkinlik makyajını yaptım zamanında). Yapma diyor dün bir yere gittik berbat giyindirdi zorla.
Giyimime karısıyor az önce elbise denedim kilo versen olurdu şimdi giyilmez dedi sormadıgım halde.
Yemek yaparken bu yemek şöyle değil böyle olur diyor (aşçıyım)
herşeyi bildiğini sanıp ukalalık yapıyor çıldırıcam. 🤦🏼♀️ Makyaj neden yapıyosun kadınlar makyajı erkeklere kendini beğendirmek icin yapıyor diyor yaptıgım makyaj fondoten eyeliner. Ki ben kendim için yapıyorum, mutlu oluyorum ne biliyim. Ona söylüyorum bu ne ezik aciz bir cümle diyor. Çıldırıcam.
eşim herşeyimi eleştiriyor, makyajı cok kötü yapıyormuşum ( çoğu toplulukların etkinlik makyajını yaptım zamanında). Yapma diyor dün bir yere gittik berbat giyindirdi zorla.
Giyimime karısıyor az önce elbise denedim kilo versen olurdu şimdi giyilmez dedi sormadıgım halde.
Yemek yaparken bu yemek şöyle değil böyle olur diyor (aşçıyım)
herşeyi bildiğini sanıp ukalalık yapıyor çıldırıcam. 🤦🏼♀️ Makyaj neden yapıyosun kadınlar makyajı erkeklere kendini beğendirmek icin yapıyor diyor yaptıgım makyaj fondoten eyeliner. Ki ben kendim için yapıyorum, mutlu oluyorum ne biliyim. Ona söylüyorum bu ne ezik aciz bir cümle diyor. Çıldırıcam.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar