Eşim çok konuşuyor ve çok eleştiriyor. Uyarıyorum anlamıyor ne yapmalıyım?

Arkadaslar merhaba,
eşim herşeyimi eleştiriyor, makyajı cok kötü yapıyormuşum ( çoğu toplulukların etkinlik makyajını yaptım zamanında). Yapma diyor dün bir yere gittik berbat giyindirdi zorla.
Giyimime karısıyor az önce elbise denedim kilo versen olurdu şimdi giyilmez dedi sormadıgım halde.
Yemek yaparken bu yemek şöyle değil böyle olur diyor (aşçıyım)
herşeyi bildiğini sanıp ukalalık yapıyor çıldırıcam. 🤦🏼‍♀️ Makyaj neden yapıyosun kadınlar makyajı erkeklere kendini beğendirmek icin yapıyor diyor yaptıgım makyaj fondoten eyeliner. Ki ben kendim için yapıyorum, mutlu oluyorum ne biliyim. Ona söylüyorum bu ne ezik aciz bir cümle diyor. Çıldırıcam.
Eşim çok konuşuyor ve çok eleştiriyor. Uyarıyorum anlamıyor ne yapmalıyım?
Cevapla