Güncellemeler
+1 yıl
Anket ve görüş eig
Güncellemeler
+1 yıl
güncel

Erkeğin aşık olanı dâhi kızların en 'ben en çok seviyorum ' diyeninden daha tutkuludur.
Seveneni geçtim artık..
Aşık olan her insan duygusallaşır bence sadece kadın ya da erkeğe has değil.
Kadın
Cevap
3Cevap
Erkekler
her iki tarafta.
kadinlar diyeyim
bence kadin
Erkekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar