+1 yılKızı görüntülü ara ve en doğal hali ile onu gözlemle aynı şekilde o da seni gözlemlesin konuşmasını oturuşu kalkışı sana duyduğu saygıyı göz önünde bulundurup hakkında da biraz araştırma yaparak doğru insan olduğunu saptadığın kadın ile ilişkinin ileriki dönemlerinde reel hayatta da bu ilişkinin güzel günler görmesi için gerekli olan çabayı sadıklığı ve en önemlisi sevgiyi esirgeme ilk buluştuğun yer sade naif bir yer olsun daha çok sanatsal bir mekan seçmelisin örneğin adanada Sanat Kahvesi diye bir kafe vardı içerisi çok sade ve sanatsal tablolarla eskitme lambalar ile aydınlatılmıştı ilgimi çok çeken bir mekandı kız arkadaşımında ilgisini çekmiş olmalı ki fotoğraf çekelim diye tutturdu hayatta başarılar dostum iyi günler 😊
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aslında gerçekteki ilişkilerde sanalda baslıyor artık sosyali mosyali kalmadı millet instagramdan facebooktan yazıyor zaten kimsenin karşısına geçip konuşmaya yüregi yemiyor.
22 Yorumla- +1 yıl
Bende aynı düşüncedeyim sanal çıktı mertlik bozuldu 😊 şimdi herkes Casanova eskiden yürek işiydi cesaret isterdi şimdi çocuk oyuncağı oldu
Bak şimdi 3 senelik ilişkim var. Evet internetten tanıştık. Ayni şehirliyiz ama ben baska şehir de o başka sehirdeydi. Yani ortak noktamız aynı şehirli olmamızdı. Konusurken konusurken samimi olduk. Ciddi olduğunu söylüyodu hep bende diyordum dur daha gormedin falan. Resimlerden anlayamaz diye hep video atiyodum böyle konuşarak yus hatlarimi miniklerimi vs görsün karsisina çıktığımda da kafasindaki görüntü tam otursun diye. Tam 7 ay sonrasında ilk kez buluştuk ve birbirimize o kadar bağlandık ki gecen yaz aileler tanıştı evlenicez seneye😍 Belki ayni sehirde olsaydik yuzumuze bile bakmazdk. Ama uzaktan birbirimize baglandik ve yakina gelince degerimizi cokcock anladık. Umarim sana da olur aynisi ve mutlu olursun💕
52 Yorumla- +1 yıl
Teşekkürler iyi niyetleriniz için 😊 Allah tamamını erdirsin mutlu olun
- Aşk İlişkileri konusunda 728 cevap paylaştı.
+1 yılReelde görüşürüz diye yola çıkarak konuşmuyorsun zaten. Zamanla o samimiyeti güveni hissedersen reeldede tanışır konuşursun. Genelde bir taraf daha saf duygularla yaklaşıyor ve kendini kaptırıyor. Muhabbetin gidişatına göre ne zaman görüşebileceğini kestiriyosun kimiyle 2 hfta sonra kimiyle aylar sonra buna kadar verebiliyorsun.
Güzel soru olmuş teşeklürler :)213 Yorumla- +1 yıl
Rica ederim Sizin yorumunuz da detaylı ve güzel 😊
- +1 yıl
Çok teşekkürler :) sizce nasıl olmalı peki?
- +1 yıl
Şans olmalı şans 😊 Kimisi Aşk arıyor Kimisi bedeni Kimisi destek. Senin ne aradığını önemli, kendi şartlarına uyuyor mu uyumuyor mu diye sağlam bir tanıma sürece olmalı. Mümkün olduğunca video üzerinden konuşma olmalı yarın bir gün buluştuğunda sürpriz yaşamamak için. Uzun mesafe ilişkileri uzak duracaksın Eğer niyetin reele geçmek ise.
- +1 yıl
Karşışıklı olarak reele geçmek istemekteki niyetlerin uyuşması en önemlisi o zaman. Sonra aynı şehir ya da gidip geldiğin bir ayağının zaten orada olduğu bir şehirde olmalı ve evet şansta senden yana olmalı :)
- +1 yıl
Aynen öyle 😊bir ilişkin mı var reele döndürmek istediğin
- +1 yıl
Eskiden daha kolaydı artık güvenmek daha zor geliyor heralde. Bide ona ilişki diyebilmek için reelde görüşmüş olmak lazım önce görüşmeden ilişki olmaz onun adı 😉
- +1 yıl
Bilemem ben adı ne olur ama çok popüler bu olay😊
Yaşadığımız yüzyılda bir gerçek sanal ilişkiler kabul etmek lazım - +1 yıl
Mutlaka bir gerçek ama reele taşıyamıyorsan hastalıklı bir durum oluyor genelde
- +1 yıl
Gücü yeten taşısın 😊 genelde kadında bitiyor iş. Erkek doğuştan taşıyıcı
- +1 yıl
Herkese taşıyıcı olunca problem oluyor işte😂😂
- +1 yıl
Sen bir dahisin 😂 tespit gibi tespit
- +1 yıl
Teşekkürler😅
- +1 yıl
Rica ederim 😊
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Görüntülü konuşun bol bol. İyice konuşturun, tanımaya çalışın ama asla tamamen tanıyamayacaksınız. Sonrasında yüz yüze görüşün. Hemen güvenmeyin. Bu söylediklerim reelde hoşlandığınız kişi için de geçerlidir. İnsanlar size kendilerini göstermek istediği gibi tanıtır. Anlamak size kalmış.
40 Yorumla
+1 yılıııhhh sanal alemde aşk? olabilirmi? pantolon alıcam dokunmadan kumaşına almam ne bileyim? yani ben eski nesilim görmeliyim koklamalıyım dokunmatiğim ben mesela dokunmalıyım topluma girer erkek fenomenler çalışır kadın bu dersin onun fenomenleri onaylıyorsa oky ama şu olabilir zekası hayat biçimi gibi soyut değerler ama oda yalan olabilir yani? reelde kadını baştan çıkarmak zor bura imkansızdır aklını almadığın kadını nasıl baştan çıkaracaksın mantiken hiç bir kadın erkeği istermi kimyasal işlem bunlar kimya mühendisi varmı?
00 Yorumla
+1 yılHislerim çok kuvvetlidir... İlk şartın güven olması... Güven ve samimiyet şart... Akışta kalan uzun sürer... Acele işe şeytan karışır hesabı, ne kadar hızlı olursan o kadar erken biter... konuştukça da duygular gelişir şahsen bende öyle yani bağlanma ihtimalim daha yüksek... mesafede önemli ama arada tutku varsa her şekilde sıcak tutabilmek adına video, foto atabilirsin... Önemli olan doğru zamanda doğru şekilde görüşülmesi...
24 Yorumla- +1 yıl
sen baya yaşamışsın anlaşılan
- +1 yıl
Ne diyor güncelde edit, görüntü kirliliği yaratmayın ve her görüşe atlamayın.
- +1 yıl
O zaman sadece edite bakma diğer görüşlere de bak.
"her görüşe" diye bir durum var mı.
seni engelleyim de bir daha muhattap olmayalım. Kendini nimetten sayarsın falan. Kasma yani - +1 yıl
Yav he he
Ben kendi görüşümü blirteyim sanal alemde başlayan bir ilişkiye karşıyım. Herkesin kişiliğiyle ilgilidir bu konu tüm görüşlere saygım da var ama ben tastif etmiyorum.
Ha eğer böyle bir ilişki yaşayan insanlar varsa onlara tavsiyem yüz yüze de görüşmeleridir. Birbirlerini gerçek hayatta tanımaları daha önemli eğer ilişkilerinde ciddi ve geleceği düşünüyorlarsa.
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılhttps://youtu.be/vUg0gGLowCg
Günaydın dostum sen öyle sorunca bu geldi aklima 😂114 Yorumla- +1 yıl
Günaydın dostum😊 ah Facebook ah dili olsada konuşsa bir zamanların efsanesi.
- +1 yıl
Ya ya ışte ne çıktıysa burdan geldi basimiza neyseki kullanmiom ben uzun zamandir 🙈
- +1 yıl
simdi yenisi cikmis ya gecen gordum :D
adini unuttum ama :D - +1 yıl
@ConTa_VolTa neyi gördün kis 😀😀
- +1 yıl
Yeni Facebook'umu yapmışlar 😊 Ortam nasıl giderim eskisinde amele kaynıyor
- +1 yıl
ismailin yeni sarkisi :D
klip falan :D ya unuttum ama adi neydiiii facebook gibi biseydi :D - +1 yıl
@ConTa_VolTa KizlarSoruyor nokta nokta com mu 😂
- +1 yıl
yok o da eski :D
yenisi.. bir arayim belki bulurum :D - +1 yıl
😂😂😂😂 bir arsstirim bulurum
- +1 yıl
ay yok karistirdim facebook degilmis :D
90-60-90 nin yeni versiyonu :D 80-80-160 :D - +1 yıl
@ConTa_VolTa https://youtu.be/XJ9FU5z0G2s Günün anlam ve önemini belirtmek için benden size gelsin 😂
- +1 yıl
@ConTa_VolTa o eskidi bile Allah neler yaratmış 😀😀😀
- +1 yıl
Eyvallah dostum 😀
- +1 yıl
Rica ederim 😊
Oncelikle sanalda tanıştığım kişinin fotoğraflarını ve sosyal medya hesaplarıni görmeliyim ve onun reelde var olduğundan emin olmalıyım. Sonraki aşama telefonlasma olacaktır. Nihayetinde ise reelde buluşma. Aksi takdirde uzun süre gizemli anonim takılmak isteyenleri engelliyorum. Boş goy goy yapıyormuşuz hissine kapılıyorum.
10 Yorumla
+1 yılÖyle bir yakınım var, şu anda evliler ve iki çocukları var. Bunun ne kadar doğru ne kadar yanlış olduğunu bilemiyorum. Ama gördüklerim önyargımı yıkıyor. Sorunun cevabını gelecek olursam, daha önce sosyal medyadan bir ilişki yaşamışlığım yok. O yüzden pek vakıf olduğum söylenemez.
01 YorumlaBenim de böyle bir ilişkim oldu. İnternetten tanıştık fakat aynı üniversitedeydik. 2 hafta telefondan konuştuk sonra buluştuk. Böyle böyle ilerliyor. toplamda 8 ay süren bir ilişkim oldu o kişiyle. Çok farklı sebeplerden ayrıldık. İnternetten de gayet güzel ilişkiler bulunabilir bence.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Sosyal ağdan benle sevgili olan kıza guvenmem heee reel tanıdığım ama pek görme şansım olmadığı bir kızdır ilk acilmalar oradan olabilir ama aksi taktirde olmaz salakca geliyor bana adanadan mardine ask yasamak temas yok cinsellik yok ask yok istemeye kalksan ailesi şehir dışına verirmi neden versin bos isler
00 Yorumla
+1 yılKesinlikle net olmalisinizl ve oldugunuz gibi mesela kilolu kisa vs bunu soyleyin biz kizlar en guzel fotolarimizi gosteriyorz hayal kirikligi yasaniyor ve sureci cok uzun tutmamalisiniz. Tabi gidip ipsizsapsiz biri ile gorusun demiyorum her seyi acikca paylasan biri ile 1 aylik surec iyi. Ayrica kimse kimseyi bos hayallerle oyalamzsa niyet belli ise hic sorun yok ama iki tarafin amacinin ne oldugu onemli. Ben erkek arkadasimla burdan tanistim 1 yildir sorunsz beraberz ve 3 4 aya nisanlaniyoruz.
00 Yorumla
+1 yılbuluşmak gerek tabı en başta.
sonra birbirleriyle uyum olmalı çıftlerde.
Belki hıc beklenmedık bıswy olur aşkı bulmus olurlar. sonra bı masal başlar kım bılır30 Yorumla
+1 yılZaten fikriniz uymuştur ki devam ediyorsunuz. Öncelikle fikren uyuştuğunuz birinin görüntüsü de çok önemlidir. Belki de hiç tahmin etmediğin gibi gözüküyordur. Hayal kırıklığına uğramamak için en azından fotoları görmek gerekir diye düşünüyorum.
10 YorumlaGerçek hayatta da anlattığı gibi olması lazım çünkü sanalda zaten tanışmış olan çoğu şeyi paylaşmıştır artık kendisi için önemli olanları söyleyip önceden belirtmek lazım ki sonu ciddi bir ilişkiye bağlansın
10 YorumlaHer şeyden önce kafalar uyusucak. Saatlerce konuşup bütün hayatını çocuklu aile okul bütün her şeyi anlatıp konuşacak seviyeye gelince artık ozaman reele geçilebiliyor.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 338 cevap paylaştı.
+1 yılSanalden reele geçmiş bir ilişkinin içindeyim. Bunun reele geçebilmesi için görüşmeye başladıktan sonra hissettiklerin ve tanımaya başladıkça iyi bir insan olduğuna inanmaya başlamak yeterli bence
20 Yorumla
+1 yılBen hep sanaldan ask yasadim sadece 2 kere gorustum eger gercekten seviyorsa neden iliski devam etmesin? Deger biliyor ve seni gercekten seviyorsa bu aska devam edin derim..
14 Yorumla- +1 yıl
Gerek yok
- +1 yıl
Gerek yokta ondan. Artik kimseyle tanismak istemiyorum. Bana arkadaslarim yeter fazladan arkadas iyi degil.
Çok iyi bir güven süzgecinden geçmeli. Tanıma, tahlil süreçleri de tam olmalı. İnsanlar reelde tanıştıklarına güvenemezken, sanal da nasıl güvenebilir ki?
10 Yorumla
+1 yılSanal ask hic yaşamadım ama eğer hoslanma durumu dahi olsa mutlaka reel de hem kendisiyle hem arkadas çevresiyle tanışmak isterdim diğer türlü pek guven verici değil
10 YorumlaEşimle sosyal medya uzerinden tanistim ama yüz yüze görüşmelerde yeteri kadar taniyamamisim, ciddi sorunlarimiz var.. malesef
43 Yorumla- +1 yıl
Seçimler önemli ama her evlilikte olabilir sanal tek başina yeterli bir neden değil sorunların kaynağı olarak.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBir kez yaşadım elimde değildi reelde de görüştüm evlencektik ama annesi asla dedi ve gözümün önünde bana direk gidiyorum diyebildi 😔 o yüzden güvenmem ben böyle ilişkilere içimde hep bir şüphe kalır hep
22 Yorumla
Cevap sahibi+1 yıl@Heyeman şöyle ki biz ilk ayımızda ciddi düşünmeye başlayınca ailelere demek istedik de olmadı işte ama görüşmelerimiz 1 buçuk yıl sürdü en sonunda ben bıraktım artık çünkü gelmeyecek bana artık ne yapabilirim ki?
- Aşk İlişkileri konusunda 11,6b cevap paylaştı.
+1 yılMesafelerin çok fazla olmaması gerekir öncelikle. :):
40 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı. Bu is sartla falan olmaz, gidisata baglidir. Yureginin sesini dinlersin. Agzinla kus tut seninle bulusurum diye bir kaide olmaz 😁
10 Yorumla
+1 yılOrtada karşılıklı his var ki gerçek his bir şekilde anlaşılır güven de varsa bu işin reeeli sanalı olmaz herşey bir buluşmaya bakar. Gerisi gelir
13 Yorumla- +1 yıl
@godddlifeeee senin fikrin ne bu konuda?😊
- +1 yıl
Sen haklısın en çok sen haklısın sen ne dersen o 😊
- +1 yıl
😊😊ahaha🌹
Aynı şehirde yaşamak, 20 30 günlük konuşmanın ardından bir zahmet tel nolar alınır ve bir buluşma ayarlanır.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Tanışıp evlenen en yakın arkadaşlarım var güven uyum oldumu artık bu cağda bu konunun tartışılması manasız nasip herşeyden önce
10 Yorumla
+1 yılGerçek aşkımın başlangıcı bu şekildeydi onu tanımaya başladığım an görmek istedim... Kesinlikle göze ve kalbe hitap etmesi çok önemli :)
10 Yorumla
+1 yılkafalarin uyusmasi fiziksel olarak göze hitap etmesi ortak hobiler olabilir fakat genelde sanaldan aşka başlamam reelde gormeden ask olamaz benim için
10 YorumlaBenim için imkansiz galiba telefonla bile konuşmam çünkü :)
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 407 cevap paylaştı. Ani kararlar veren biriyim 😅 bir bakmışsın karşısına çıkmışım
21 YorumlaSapik veya terörist, organ mafya olmadığı sürecinde randevulasmak en mantıklı
20 YorumlaMesafelerin çok uzak olmaması lazım. Karşılıkli güven oluşmalı. Yalansız, çıkarsız seven çiftler birbirlerini kazanır ve belkide evliliğede gidebilir ki artık sanal alemden olabiliyor. Sanalda tanışılan insanı taniyabilmekte mesele..
00 Yorumla
+1 yılBence, gerçek bir aşka yelken açabilmek için, ilk şart sanal alemde karşılıklı güven ortamının oluşması. Sonra güvendiğin kişiyi, gerçek hayatta da görüp, düşüncelerini beğendiğin insanın, dış görünüşünü de beğenmen...
00 Yorumla
+1 yılFikirler uyduktan sonra sanal gercek onemli degil saygi varsa reelde de tanisirlar
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,3b cevap paylaştı. Mesafe önemli sadece fiziksel değil aynı zamanda ruhsal olarak da.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,8b cevap paylaştı. Güzel bir diyalog kurulursa zaten bir sıcaklık oluyor. Anlaşabileceğini anlıyor insan.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBulusmalari lazim, o gordugum kiz senmiydin , o gordugum erkek senmiydin diye sok yasamamak lazim, ilk bulusma da olsa bir samimiyet dogmuyorsa uzatmamak lazim.
10 Yorumla
+1 yılGüven duymam gerek. Değişik olurdu öyle bir ilişki...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 473 cevap paylaştı. Güvenmem, sanal düşünmüyorum. Bu devirde babamın oğluna güvenmem.
11 Yorumla- +1 yıl
Biraz genelleme yapıyorsunuz iyi insan sanalda da aynıdır reelde sizi kandıracak adam sanalda da kandırır reelde diye düşünüyorum.
+1 yılKarışık bir konu şu şu şartlar olması gerekir diyemem duruma ve kişiye bagli bisey
10 Yorumla
+1 yılSanaldan hic kimse ile iliskim olmadi. o yuzden ahkam kesmek olmaz simdi. bana uzak sanirim.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBuluşma olması gerek telefonlar verilmesi ve yüzyüze görüşülerek reele dökülür. artık watsaptan yazışılır. yaşadım bende çok :)
20 Yorumla
+1 yılBen defalarca farklı sitelerden denedim ve maalesef aradığımı bulamadım. Sanal dünyanın insanı da sanal oluyor. Dürüstlük yok.. Herkes ağa herkes paşa herkes prenses
00 YorumlaÖyle bir dünya yok halbuki
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞu an oyle bir iliskim var 1 yildir da beraberiz guven sart
32 YorumlaGünümüz için gayet normal. Bence ilk bir iki hafta içinde bulusulmalı. Eğer olmayacaksa o an karar verilmeli. İnsanın vaktini boşa harcamaya gerek yok.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBirincisi guven gerceklesmeli. Ikincisi iyice taninmali. Ailelere uygun dille aciklanmali. Ve seviyeyi bozmadan evlilige gidilmelidir
10 Yorumla
+1 yılUzunca bir süre tanımanız lazım. Güven ortamı olduktan sonra olabilir
10 YorumlaReelde g9rüşüp tanışmaları lazım , hatta bazen sanalda başlayan ilişkiler daha samimi , doğal ve dürüst olabiliyor...
00 Yorumla
+1 yılAnlaşıp bir yerde buluşmalı ama ondan önce güven olması lazım
10 YorumlaErkek olarak kızlara güvenmiyorken kızlar erkeklere nasıl güveniyor buluşuyor anlamıyorum! Daha evvel buluştuğum görüştüğüm oldu ama artık çok zor...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılSosyal medya olmaz kattiyen olmaz diyor kızlar e ne yapalım? Ya yolda çarpışacakmışız ya arkadaş ortamı ya okul ya iş ortamı e ortamı olmayanlar ölsün o zaman yaşamak haram galiba👍
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı. Cesareti olmayan bekleme yapmamalı😎 zaten mesajlarda kafa uyumu oluştuysa bağlanma bir miktar artmış demektir iki tarafta telefonlaşma isteyecektir bunda da istenen sonuç elde edilirse en sonunda reelde buluşmaya geçilir.
00 YorumlaKısa sürede gerçekte görüp tanımak. sanalda muhabbeti uzatmamak. anca öyle anlarsın
10 YorumlaBaşıma gelmiş bir olaydır. Herhangi eksi yönünü görmedim normal ilişkiler gibi doğal.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılselam ttlm bulusalm mı demen yeterli olur diye dusunuorm
11 Yorumla- +1 yıl
Selam tatlım buluşalım mı 😀
- Aşk İlişkileri konusunda 823 cevap paylaştı.
+1 yılEskiden oluyodu onlar şimdi kızların arkası kalkık kendini bişey sanıyor tabi bunlara bazıkatısız aile çocuklarıda etkili ama bu o kadar abartılacak bişey değil moda oldu internetten tanışmamak ıq
10 Yorumla
+1 yılBenim için sanal ilişki bir risk güven problemi çok fazla olur
11 Yorumla
+1 yılNasil geciyosunuz sanaldan reele🤔 guven onemlidir ilk once
10 Yorumlavalla hiç sosyal hesaplardan ilişki düşünmedim ve gerçekleşmesi için ne olmalı onu da bilmiyorum
00 YorumlaSanal İlişkinin Reel ilişkiye aktarılabilmesi için öncelikle bilinç gerekli ardından dürüstlük.
00 Yorumla- Devamını Gör (129)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar