Nişanlım benden soğumuş benim değişeceğime inanamiyormuş , çok seviyoruz birbirimizi ne yapabilirim?

aramızda 500 var. aileler birbirilerini çok sevdiler. mesafe olduğu için küçük şeyler için birbirimize gşriyorduk. İki kez çok büyük tartışdık. ben sinirlenip o üzerime geliyor diye ona tokat attım. çok pisman oldum ve o beni affetti. Öbür olayda kuzeninin karısını nikaha davet etmek istedi ama ben onun gelmesini istemedim (kuzeninin karısı benim nişanlımın eski sevgilisinin kuzeni ve benim arkamdan kötü konuştu). Sonunda gelmesine razı oldum ve onunla konuşmasınada bişey demedim. aradan bir kaç ay geçti ve bizinstagram yüzünden tartıştık beni internet manyağı sandı halbuki ben düğün için bakınıyordum. bu konuyu büyütüp hiç değişmeyeceğimi söyledi. Benden zaman istedi düşünmek için ama annesinin haberi oldu. Annesi babasi onunla konuşunca o”zaten babası ariyacakmış”diyerek babası benım babamı aradı. kiz babası olarak “çoçuk oyunçağı değıl bu”dedı. Bana çok üzgün olduğunu ve böyle olmasını istemediğini söyledı, ama böyle yapamiyormuş , ben onu adam yerine koymuyormuşum. Bende“ peki, sana değişiceğimi söz veriyorum, daha ne yapa bilirim”dedim ve o an itibaren onunla yazışmayı bıraktım. peşinden koşmak istemedim 5 gün oldu. Ailesine onu çok kırdığımı ve daha yapamaz diyor cünkü ileride bana elini kaldıracak diye korkuyor. Beni hala seviyor ama çok inatçı. facebook hesabı açtığını gördüm. İlişkisi olmadığı yazıyor. Kardeşim Neden yaptığını sorduğumda“ ablan herşeyı berbat etti benim yanlış yaptığım birşey yok” dedi. Değişmek istemeğen ben, bunu gördükten sonra ona ağır söz edip inadina hesap açma yerine, görmemezliğı tercıh ettim. Sonra onunla olan hesaba girip resmimizi ve ilişki durumumuzu değıştirdi. hesabı sildim. Bana internet manyağı olup birden böyle hesap açmanın matıpınu anliyamiyorum. ailemle onun şehirine gidecez halamı ziyaret etmek için. Ailesi onu ikna etmeye çalışıyor. Annesi ağliyarak “ o benim kizim. Kaybedemem. Bence sadece ölüme şans yok” diyor. O bana değismemi sadece yine beraber olalım diye söylediğimi düşünüyor
Seni hala seviyor
Peşini bırakma
Ona zaman tanı
Senden ilgi bekliyor
Vazgec
Seni istemiyor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada sinir yüzünden doktora gidip ve kuzenin karisiyla tanismak istiyorum. Simdi kaybetme duygusuyla ne kadar aptalca hareket ettigimin farkina variyorum
Nişanlım benden soğumuş benim değişeceğime inanamiyormuş , çok seviyoruz birbirimizi ne yapabilirim?
Cevapla