Çok yakınız ama sevgili değiliz yardımcı olur musunuz?

2 senedir tanıdığım biri var birbirimizden hoşlanarak konusmaya görüşmeye başlamıştık. Kız çevresi fazla biri ve arkadaslıklarına çok önem veriyor sevgili olayından çok dostluklarını seviyor. Önceden olmamıştı konuşmayı kesmiştik simdi tekrar konuşuyoruz sürekli canım hayatımlı mesajlar atıyor bende öyle son buluşmamızda öpüştük ama sapık değil öyle hatta çoğu zaman çok soğuk arkadas gibi davranıyor bazende aşık gibi. Son zamanlarda aşkım demeye başladı ama arada diyor ve sevgili değiliz bunu biliyorum çok saçma geliyor dün arkadaşlarıyla çıktı aksam yazarım sana dedi yazmadı bu gün canım naber yazmış deli oldum dün instagrama girdi ama bana yazmadı. Fazla sıkılmayı sevmiyor sizce bunun sonu ne ne yapmalıyım ben?
Çok yakınız ama sevgili değiliz yardımcı olur musunuz?
Cevapla