Yıllardan beri değişmeyen ve son bulmayan bu geyiğe bilimsel bir araştırma son noktayı koymuş. Bu araştırmaya göre birçok şeyde olduğu gibi eş seçiminde, karşı cinsten etkilenmede de insanın evriminin izlerini görmek mümkün. The Royal Society isimli bilim kuruluşunun yaptığı araştırmaya göre kadınlar kavgada güçlü olan, diğer erkeklerden kuvvetli görünen, kendilerine ve partnerlerini koruyabilecek erkeklerden hoşlanıyorlar.
Griffith Üniversitesi Krimonoloji bölümünde çalışan Aaron Sell "Geçmişte erkeği çekici ve güçlü kılan iki unsur vardı: Doğadaki becerisi ve genetik kalitesi. Dolayısı ile günümüz kadınları, eş seçerken hala savaşçı olduğunu düşündükleri erkekleri tercih ediyorlar."
Bu aslında geri kalan toplumlarda daha çok görülen birşey çünkü o toplumda kadın güçsüzdür ve erkeklerde sürekli güçlü olmak zorundadır. ağlama sen erkeksin dik dur eğilme sert bak vs erkeği robotlaştıran içinde bulunduğumuz sistem değilmi zaten? Böyle bir toplumda hakkı olmayan ezik görülen ve bunu kabullenen kadınlarda kim kavgacı kim korur kim güçlü ona bakarlar. Ama gelişmiş toplumlara bakın orada insanlar huzurlu yaşadığı ve kadınlar kendini geliştirdiği için oralarda kültürlü romantik duygusal erkek arıyorlar çünkü adamlar bir üst seviyeye geçmiş. Dediğim gibi eğer insanlar bundan rahatsızlık duyuyorsa istediği gibi bir toplumda yaşamak kendi elinde bugün bunu kabullenirsen 100 yıl daha orman kanunları geçerli olur ülkemizde ama yok biz kendimizi geliştireceğiz dersende birgün bizde o seviyeye ulaşırız sonra kadınlar niye krolara serserilere bakıyor saçmalığı ortadan kalkmış olur. ilk adımı yaptıkları tercihler ve yetiştirdikleri çocuklarla kadınların atması gerekiyor bu toplumu değiştirmek istiyorlarsa.
tesbit benim atalarım türk avcı bir soydan balkanların öncü savaşçı türklerinden soyum ama şimdi dikkat bizde avlanıyoruz ama farklı mesela ben hayvanları çok severim hiç avlamam ava gitmem benim tahminim evrimleştik biz bende zaman zaman çıkarım peraya avlanırım ama kadın avlamayı severim ayrıca zaman zaman benmi avlıyom yoksa kadınmı beni avlıyor diyede düşünüyorum ama olsun atalarıma bakın işte torunlarınızda avlanıyor diye geyik yapıyorum artık güçle avlanılmıyor zeka lazım zeka..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
KATILMIYORUM. O ney öyle ya? Yok kaslı olacakmış da, yok zengin olacakmış da, yok gösterişli, yakışıklı, güçlü olacakmış da... SAÇMALIK! Ben şahsen, bir erkeğin fazla kaslı ve aşırı yakışıklı olmasından gram etkilenmem. Şu ana kadar çocukluğumdan yetişkinliğime kadar, hayatımı spor yaşamına adamış birisiyim. Sürekli spora gittiğim için, o tür erkekler gram ilgimi çekmez. Çünkü o tür erkekler, bunu gösterişten başka hiçbir şey için yapmıyor. Benim spor dediğimi de, fizik geliştirmek için sanmayın. Basbayağı dövüş sanatlarına ilgili olduğum için gidiyorum. Erkek dediğin; tatlı olmalı. Temiz olmalı. İnce, cılız tipli olmalı bana göre. Belki gamzeleri olabilir; ama şirin dursun onda. Ne o öyle, kadın erkeğe sığınacakmışta vesaire vesaire. SAÇMALIK! Bir kadının erkeğe sığınması çok saçma aptalca. Ben çocuksu ve şirin bir erkek isterim. Belki gamzeleri olan; ama onda şirin duran, temiz kalpli birisini isterim. Kaslı birisini değil, zengin birisini değil. Ama her şeyden önce KARAKTERLİ olsun.
Dünya çivisinden çıkıyor, bazıları da buna ortak oluyor. Karakter ve insanlık önemli her şeyden önce; millet kafayı bozmuş tiple, kasla, güçle, zenginlikle...
@Esmererkek___ Sayılı demeyelim, ama benim gibi gizliler. Dünyada böyle düşünen sürüsüyle kız var, ama kendimizi belli edemiyoruz bir türlü. İnsanlara tipin, kasın hiçbir önemi olmadığını, onun yerine insanlığın, karakterin daha önemli olduğunu anlatmaya çalışsak, her şey çözülecek gibi... Ya her şeyden önce, kendi cinsimden soğudum şu kas, yakışıklılık ve zenginlik durumu yüzünden. Kadınlar niye zengin erkek istiyor? Anlamıyorum. Bizler kendi ayaklarımızın üstünde durabiliriz, sırf para uğruna niye bir erkeği kullanırsın? O KADAR SAÇMA Kİ! Basit, gereksiz bir kasın niye bu kadar önemi var? Bazı kadınlar olur ya hani, zengin ve yakışıklı erkeklerle evlilik hayali kuran o aciz kadınlar.. İşte o kadınlar bence, sırf para uğruna kendi bedenlerini satıyor. Benim düşüncem böyle, ne olursa olsun değişmeyecek. Bizler kadınız, korunmaya aciz değil; güçlü. Erkekler bizim parasını yiyebileceğimiz, kasına, gücüne güvenebileceğimiz varlıklar değil. Onlar da insan bizde insan, neyin kası lütfen ya?
Niye gizleniyorsunuz peki kendinizi belli etseniz daha iyi değilmi :D veya biz senin gibi kızları nasıl anlarız uzaktan keşke senin gibi biriyle karşılaşsam
Ben zor etkilenirim ergenliğimde dahi serseri erkekleri cazip bulan bir kız olmadım.
Mehmet Aslantuğ çok beğeniyorum mesela o konuşma tarzı o salonuna beyefendisi
Yani onunla evli olduğunda tartışma bile saygı çerçevesinde olacaktır. Bende öyle isterim küfür eden, sigara içen kız peşinden koşan erkek beğenmiyorum
Konuşma tarzı çok hoş bu yüzden benim önceliğim de üslup :) ve de tartışma esnasında belli eder kendini hemen şiddete kaba kuvvete başvuran insandan zarar gelmez medenice konuşarak anlaşabilmeli hayvandan ne farkımız var yoksa
Güçtür :Para veya şöhret popülerite günümüzde böyledir. Tabi bu günümüz dünyasında fizik güç daha çok materyalisttir bu da nedir? Materyalist ve spiritüel olmayan bakış açısıdır. Hatta erkekler de kendi hem cinslerinde ve kadınlar da hem cinslerin debuna bakmaktadır. Güç derken sadece para değil sosyal medya şu bu hatta arkadaş çevresi popüler gireyim güzel kızların çevresine kafasında olan vardır. arabası şu kadar güzel vesaire... insanlar böyle avutuluyor...
buradaki güç olumsuz anlamdadır günümüzün dünyasında özellikle bizim ülkede parasal , şöhret ünün hayatın asıl amacıymış gibi olduğu düşünülür halbu ki jim acarrey o kadar ünlü bir insan kendisi bunun önemli olmadığını söylüyor anlamış ermiş bir şekilde yükselişe geçmiş
Kendilerini güçsüz gören insanlar bu tarz şeylerin peşinde daha çok koşarlar herkes popüler olmak ister belki ünlü olmak ister ama bu derece sosyal medyada bunu kasmak demek tek yönlü düşünmek demektir denge yok balans yok bu da felaketi götürüyor ve insanlar bu yüzden mutlu olamıyorlar bir şey dengeli olmalı.
jim carrey şunu diyor : "I think everybody should get rich and famous and do everything they ever dreamed of so they can see that it's not the answer.”
İşte bu tip aciz kadınlar yüzünden toplum bu halde. Kendi karakteri olmayan kendi başına ayakta duramayan mücadele etmekten aciz güçlü zengin bir liman bulup kendini eşya gibi kullandıran bu aciz kadınlar aslında kendi kafalarına sıkıyorlar sonra daha toplumda çok kadın hakları kocam beni dövüyor diye ağlarlar siz en baştan kendinizi eşya gibi gördükten sonra karşınızdaki erkeğin sizi nasıl görmesini istiyorsunuzki?
Aynen bir kadın kendine yetebilmek için cabalamali illa erkek güçlü savaşçı olsun ya da parasi çok olsun diye beklememeli az da olsa parasini kendisi kazanmalı
Eskiden kadini korumak icin fiziksel guc gerekiyordu, simdi kadini ve cocuklari korumak maddi guce bagli. Yani zengin ve celimsiz bir erkek, ortalama zenginlikteki uzun boylu bir erkegi dover. Kapisinda sofor olarak alir. Ozel korumasi olarak tutar. Fiziksel olarak guclu erkek, ayda birkac bin lira karsilinda celimsiz ve zengin erkek icin vucudunu siper eder. Asil guc para.
Kadının yetişme, kültür alma ve mesleki kariyeri bu konuda değişiklik arz ediyor.. Ancak akıllı ve iş bilir kadınlar yalnızca eşine tapacak derecede köle olacak kadar bağlı ve onu hayatta her şeyin önünde tutacak erkekleri tercih ediyor.. Geyiklerin boynuzlaşıp güçlünün kadına sahip olma devri geçti artık... Gerçi geri kalmış toplumlarda hala kaba kuvvet önde ama..
yani bence bu arastırma bayanlara yapılmış en büyük hakarettir nedenmi bir kere korunmaya muhtac insanlar aciz insanlardır kenidini ifade eden biri nin korunmaya ihtiyacı yoktur 2-hiç bir bayan o kadar aciz değildir bayanlardaki silahlar erkeklerde olsa dünya daha farklı olur 3-erkeklerin kuvvetli olduğunu düşenen bayanların kendine özgüveni yokturki bu tamamen bir hayal ürünü sacmalıktır kadınlardaki özgüven erkeklerde olsa dünya yine farklı olur
Gün geçmiyor ki kadınların zayıf canlılar olduğunu gösteren şeyler görmeyeyeyim.
Ah be kadınlar bu gibi şeylerle ne kadar zayıf canlılar olduğunuzu kanıtlıyorsunuz. Sizin sadece ihtiyacımızı gideren canlılar olduğunuzu düşüneceğim neredeyse bir su serpin artık kendinize be ne hale düşüyorsunuz
Çağ geliştikçe kadının vezirliği açığa çıkmasını beklerken rezilliği açığa çıkıyor.
çok kilolu olmasın, kas manyağı da değilim. Kafa olsun, ortam görmüş olsun, eğlenmesini eğlendirmesini bilsin, Yol yordam bilsin. Bazen hoş sohbet muhabbet kalın kollardan, baklavalı karınlardan çok daha etkilidir. İnce kollu, ortalama boylu, hafif bira göbekli, ortamda kendini kasmayan, kendine illaki bakan ama kızları pahalı kıyafetlerle etkılemeye calısmayan erkek, o kaslı, kalın cüzdanlı çoğu erkekten daha üstün bence
hele laflara bak hele :D bu dedigin iki kişi karşına geçipde ikiside teklif etse bira gobekli ince kollu kişiye için giderdi kesin dimi kaslı olani tercih etmezdin geç bu ayakları ya :D
@Nicksizz33 kaldı ki yalnızca ince kollu bira göbekli olsun demedim, yanındaki özellikleri görmezden gelmişsin onlarıda gör. bu devırde kafa adam bulmak kolay sanıyosun sanırım
böyle anketlere kuşkuyla yaklaşmak lazım. Neye gore anket yapiliyor tek oy kullanildiginin garantisi mevcut mu oylamaya katilanlar kimler? Oylama nerede yapiliyor vs bunun gibi sorular mevcut ve genelleme imkansiz 2 bin kadın guclu erkek sevdi diye evren nufusu-2 bin (bu sayidaki kadinin da guclu erkek sevecegi algısı yapilamaz yapilmamali yapilirsa da itibar edilemez edilmemeli devlet bahceli gibi konustum
Parası olmayınca erkeği akrabaları bile sevmiyor kaldı ki kadın sevecek. Herkül gibi bir erkeği kadın günümüzde ne yapsın. Süpermarkete istediği gibi girip evin ihtiyaçlarını oradaki görevlleri döverek alacak değil ya. Kadınlar da bedenen ve ruhen nazik bir yapıda olduklarını unutmamalı, ona göre davranmalı. Erkek gibi davranan kadını kimse sevmez.
Savaşci, güçlü olmasi önemli yoksa onu nasıl koruyup kollaycan zaten önemli olan da bu onu koruman, sahip cikman gerek. Sen nasıl 1 telefona sahip çıkıyorsan nereye gidersen onu yanında taşıyorsan, ne kadar çok değer veriyorsan o telefonuna. ona 1 zarar gelmesini hiç istemiyorsan onu korursun canın pahasına. O kişiye de aynı şeyi göstermelisiniz ki o da güvende olduğunu hissetsin. Ve oda seni sevebilsin.
Bunu Anlamak için bilim adamı Olmaya Gerek Yoktu. Bu Sadece iç gudüsel ve Dünyadaki bir çok hayvanın Eş secme Tarzı bu şekilde İnsanı Güzel kılan şey ise Bu gibi unsurları geride bırakıp sadece Kalp gözüyle görüp Sevip Aşık olup Hayatını O kişiyle gecirmesi
her erkeğin savaşta yenileceği insan vardır yani neye göre kime göre kimse yenilmez değil.. kaptan amerikan demir adam hariç.. hani araştıranlar gavur üniversiteleri ya belki onları ele almıştır diye diyom :D :D
The Royal Society isimli bilim kuruluşunun yaptığı araştırmaya göre de Griffith Üniversitesi Krimonoloji bölümünde çalışan Aaron Sell n yaptığı araştırmaya görede gayet maşallahlıkım. Kamp yapmayı çok severim, doğada hayatta kalma konulu bol bol makale okurum. :)
Güçlü görünen erkek kadın için öncelikle sırtını dayayabileceği korunaklı bir limandır. Yine güçlü görünen erkek kadına onu cinsel yönden tatmin edebileceği izlenimi verir. Hatta bu yüzden kadınların bazıları bu cinsel gücü erkeğin poposunda görüp ona göre davranıyor Bir kadın açlığa susuzluğa yokluğa sabredebilir ama sevgisizliğe ve cinsel yönden açlığa dayanamaz
Doğru değil. Eğer öyle olsaydı arkadaşımın etrafında kızlar dolu olurdu. Kendisi 240 kilo leg press yapan birisi yani güç diyorsanız gücün kralı var adamda. Ama yanında kız yok. Zaten o da umursamıyor bunu bende. Kızlar güce bakmıyorlar. Kızlar paraya bakıyorlar.(Hepsi değil %40'ı)
Yapılan araştırma kaç kişiye yapıldığından çok cevaplayan insanların yaşam tarzları, statüleri yaşadıkları güncel veya eski ilişkilerde önemli verdikleri cevapta. Her insanın ihtiyacı farklıdır örneğin ilişkilerinde kötü insanlarla birşeyler yaşamış olan insanlar güven verecek veya güçlü gözüken kişileri tercih ediyorlar.
Bunu Cok Iyı Bılyorum Ve Yaşadımda , İşyerinde Mesai Esnasında Şeflık Yapan Gevsegın Bırı Bı Kıza Agır Hakaret Etti Bende Bardagı Kafasında Kırdım , Benımkı Refleksti Bı Cıkarım Beklentım Yoktu , Bı Sure Sonra O kızdan Cıkma Teklıfı Aldım , Keske Bu Olay Yasanmadan Teklıf Etseymıs Ozaman Kabul edebılırdım Belkı.)
Yalan olarak algılamayın. Sadece o tip tavırlar boş. Olmuyo işte yıllardır neler yaptım ve halen yapıyorum ama sanki bir duvar var karşımda daha ne yapabilirimki
@secret444444 nasip kısmettir bu işler. imtihan dünyasında yaşıyoruz. sizde öyle imtihan olmuşsunuz demek ki. herkesin hayatına bir şekilde karaktersiz insanlar giriyor, bu demek dğldir ki herkes karaktersiz. hala edepli insanlarda var , azda olsa...
@secret444444 AYNEN ÖYLE KARDEŞİMMMM TİPİN var mı PARAN var mı 5 İNİ BİR İDARE ET BISEY OLMAZ AMA PARAN TİPİN YOKSAAA ADAM DEGILSIN BU ZAMANDA KARAKTERE ÖNEM VEREN KIZ BULSAM BUGUN EVLENIRDIMMMM AMAA NERDEEEEE !!!
ayneeeen öyle bu devrin kızlarının cogu oyle malesef karaktere falan deger vermıyolar hikaye en basit örnek spor salonuna gıt vucut yap baak nası yanına gelıyolar paranda var mı tamamm oh kebab...
nisanlıydılar ayrılmıstılar barıstılar ayrıldıklarında ben aşık oldugumu ama nafıle :( ama normalce konusuyoruz ınsan nısanlıyken onu seven erkekle neden konusur sence?
:))))) kim ne arastirdi neyi ogrendi bilemem :) su kesin bir kadin once gücü sonra maddiyatı sonrada duygusalligi sever :))))) siz kadininizi guldurun ona sahip cikin ihtiyaclarini karsilayin ve iyi becerin :)))) Fatih Sultan Mehmet kadar efsanesiniz :)
Fakat gūnūmūzde savaşlar, savaş stratejileri ve kullanılan materyaller de değişti.2 metrelik bir adamı 1.5 metrelik bir adam tek mermi ile vurup uzatabiliyor 😂😂😂
Kesinlikle doğrı bir araştırma. Onları cezbeden: GÜÇ. Hep kavga dövüş olarak bakmayın, paranın gücü? Paranın gücünün getirdiği birçok özellikte insana güç katar. Hatta paranın fiziksel güce bile katkısı vardır. Ama tek bakılmayan güç, yürekteki güç, karakterde ki güç. İşte buna hiç bakmayan kadınlar, 1. kalite ambalajlardan çıkan 5. sınıf ürünleri yemek zorunda kalıp, ürünü yediğiyle kalıp sonra bağlarını koparmaya da çalılaşabiliyorlar. Ne fayda :)
Güçsüzlerin güçsüz olduğu ortaya çıkmasın diye bence güçlü hemcinsleri onlarla dövüşmekten kaçınmalı. Böylece mutual ilişkiler görürüz diyorum. Güzel tespit.
bir kere uzun boylu olacak mıymıy olmayacak zor durumda bile güçlü görünecek kadınını her ortamda koruyacak etrafada bunu hissettirecek güzel kokacak parfüm değilse bile bir traş kolonyası kokacak giyimi kuşamı sakalı saçı ayakkabısı bakımlı olacak dişlerini temiz tutacak gereksiz kibarlık ve iltifat etmeyecek seni seviyorum kelimesini özel zamanlarda kullanacak
Hastir len.. bir doğada ki gücünü değil cüzdanında ki gücünü seviyorlar. En değer algısı yüksek kadın bile bunu bensiyor. Malum hayat şartları. İkincisi fizik.. parayı bulan kadın da fizik seçim nedenidir. Bu ikisinin dışında çok elegant bir mesleği var ise dağcı veta sörfcü gibi anlık kısa dönemli takılmalara zemin hazılıyorlar. Çok az kadın zekaya odaklı.. zaten onlarda tapılası kadınlar. Gerçekci yaz biraz..
Niye hep kadınların istekleri konuşuluyor arkadaş bizde güçlü kadınlar istiyoruz. Savaşçı, güçlü bir amazonu çekici buluyoruz bunlar niye dile getirilmiyor?
Evet doğru demiş araştırmalar ama hep korkaklar sevgisi aşkı için savaşmıolar kıskandığı halde geride durup izliyorlar sığanak gibidir erkek bir erkek karısını sevgilisini korumalı kadındanda aynı saygıyı görmeli
bu arastirmaya yapilmasina gerek yok. ayrica, ingiltere de yapilan arastirmalarin Türkiye sartlarina uygun olacagini sanmiyorum. Arada ciddi kültür farki var.
Türk kadinlari erkeklerde en çok cebindeki cüzdanin kabarikligini sever
Kavgayı sevmem, anlaşarak konuşarak çözmeyi seviyorum. Tabi günümüz koşullarında bu zor. Çünkü aklı olmayan bir garip varlıklar direkt olarak kaba kuvvete dayanıyor tabi bana zarar gelecek olursa kendimi savunmasını bilirim.
Tamamıyla şekilcilik, kimisi kavgada iyidir, teknik dövüşte ustadır. Hiç bilmeyen 3 kişiyi dövebilecek güçtedir ama kızlar gene tipe göre yargılar :) Onlarda sinirli görünmek için kasmış kendilerini zaten gene kadın saçmalıkları bıktık artık
Savaşçı olmayan erkekler de kendine eş buluyor. Kadının fiziksel cazibesine bakılır normalde. Fiziksel özellikleri bir şeye benzemeyenler de kendilerine eş bulabiliyor. Allah çirkin şansı versin diye bir söz meşhur olmuş mesela. Katılmıyorum.
savaşçı erkeği seçmeleri olağan bir şeydirki bir kadın gencken gönül eylendirir lakin evleneceği erkeği hem kendi icin hemde yuvası icin caba göstermesini ister ve gösterebilecek bir kişi ile evlenmek ister
Yasim 30 Şimdiye kadar 800 yakın dövüş yaptım 3 tane dövüş kaybettim onlarda bıçaklı dövüş olduğu için ama bayanlar Gladyatör gibi erkekleri seviyorlar tek sevdikleri para paran varsa eşinde olur sevgilinde
Kısmen doğru sanırım. Kadınlar güçlü erkeklerden hoşlanır. Ama güç sadece kas gücünden ibaret olmamalı. Güçlü bir zeka yoksa, güçlü bir duruşun da anlamı yok.
Hayır katılmıyorum. Günümüz kadını için varsa yoksa para para para. Paralı olsun da ister kör ister şaşı olsun mantığı mahvetti zaten aşkı da meşki de...
İyide ben bunu yıllardır söylüyorum. Kadınlar doguracaklari çocukların güçlü genlere sahip olması için ilk başta avcıligi iyi olan sonra toprak sahibi, kas sahibi, güçlü karakter, iyi statü, ve zeki erkekleri tercih eder
En İyi Cevaplar