Neden böyle bir şey yaptığını sorarım, anlamaya çalışırım. Eğer yalan söylediğini anlarsam veya haklı bulmazsam/mantıklı bulmazsam kalbini kırarım. Üzer beni evet ama o hatasını anlamaz ise tekrar aynısını yapabilir. Hatasını anlayıp gelirse affederim sarılırım falan:)
Ya göndermesinde hiçbir sıkıntı yok. Ailesi ailemdir. Ama keşke benim de haberim olsaydı bu durumdan. Eşlerin arasında gizli saklı bir mevzu olmamalı bence 😄
Benden habersiz yaptığı için elbet kırılırdım... birde ailesinin bize karşı tavrı önemli, eğer kötü anne babaysa kızardım tatsızlık çıkarır haketmediklerini söylerdim, yok iyi bir anne baba ve muhtaçlarsa bunun benden habersiz yapmaması gerektiğini, benim haberim dahilinde de bunu yapabileceğimizi söylerdim...
Yaptığının doğru olmadığını anlatırdım. Bilgim dahilinde yapabileceği bu yardımını benden gizleyerek yapmasının doğru (bildiğim kadarı ile dinende) olmadığına inandırmaya çalışırdım. Tabi güveninde ufaktan bir çatırdamış olduğunu da hissettirirdim. ✔️
Şahsen ilk önce açıklama beklerim hemen kızmak ön yargı olur bunun nedenini öğrenirsin eğer bunun gerekçesi ciddi bir şeyse ve bunun geçerli bir sebebi varsa bir şey demem ama bunu bizi düşünmüyerekten hesaba kaytmadan yaparsa güvenim sarsılır ve çok farklı tepkim olur:(
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kızarım.. bana neden söylemedin derim gururlarını incitmeyecek sekilde ne yapabileceğimi sorarim daha dogrusu neye ihtiyaç duyduklarını sorarim gerisini zaten ben hallerim.. kizma nedenim ise ailemin ailesinden yardim istememesi ve ailemin aileme benden habersiz yardim etmesi oysaki beraber yardim etmeyi tercih ederim eşimle.. ve her ne kadar eşim de kalbini kırabilirim öyle de bir hayranımdır ama en cok da ven kırılırım..
1 ,, benden habersız yapmaz emınım. 2,,,, yaptı dıyelım muakkak ihtiyaçları vardır. bu zamana kadar nıye soylemedı dıye kırılırım , kızmam. benım kızacagımı ya da onaylamayacagımı düşünmesi benı uzer.
allah a şükür maddi durumum iyi öğrensem de bilmemezlikten gelirdim söylemiyor ki kendini ne bileyim doğru kelimeyi bulamadım şu an canı sağ olsun dünya malı dünyada kalır beni mutlu eden kadına her şey feda olsun
Abartılı olmadığı surece tabikide destek çıkabilir çünkü evlendiysen seninde bir ailen ve sorumluluklarin var demektir yine iki taraf için sorumluluklarının bilincinde hareket etmesi en güzeli böyleysen şayet bunu gizlemene gerek kalmaz
Benden gizli göndermesine gerek olmadığını soylerdim. öğrendiğim andan sonra da bir ay sen bir ay ben göndereyim derdim.. ama böyle hassas bir konuda benim anlayışsiz olacağımı dusunup gizleme gereği hissetmesine üzüldüğümü de söylerdim
Sanki sevgili yapmış da ona yediriyormuş tarzında bir soru. ailesine yardımcı olmasından niçin rahatsız olayım? Bunu benden saklamasına üzülürdüm ama o kadar da sorun etmem. Para kendisinin ve iyi birşey için harcamış :)
Bizim maddi durumumuz ne boyutta önemli olan o şimdi ben doğalgaz alamazken o ailesine yardım ediyosa sıkıntı... yok bizim keyfimiz yerindeyse bana söylemesine gerek yok versin tabiki.
Ne var bunda? Bir sakınca yok. Demek ki ihtiyaçları vardır ki gönderiyordur, saygı duyarım. Söylemesini ve paylaşmasını isterim elbet, sorunlara beraber çözüm bulunması daha güzel olabilir.
Biz burda evi çekip çevirmek için elden geleni yaptığımız halde yetmiyor sen kime sorup para gönderiyorsun derim ve büyük sorun çıkar. Zaten niyeti iyiyse göndermeden söyler ve bu olay güveni sarsar
Kızmam bağırmam, sadece bana haber vermesinin daha iyi olacağını evlilikte sır-gizli saklı davranışların olmamasını açıklar birlikte ailesine gider bizzat ben destek olurum
Eğer bu sizin sorununuz ise ve nasıl yaklaştıysanız öyle davranırdım. Temelde ben yapılan eylemin habersizden yapılmasına sonuna kadar karşıyım. Karşılığında ne kadar iyilik olursa olsun.
E yollasin ne varki bunda? Annesi babasi oglan buyutmuski onlari da gelcekde tatmin etsin. Ama habersiz yapsa derim niye haber vermedin diye. Sonucta ortada ayip ve kizilacak bir sey yok🤷🏻♀️
Hiçbir sıkıntı olmaz. Bunu yapan, karşı taraftan tepki alacağını düşünen kişi ancak habersiz para gönderir. Yoksa habersiz göndermenin başka bir açıklaması olamaz.
Habersiz olunca altında bir çok neden yatmalıdır sonuçta para yani benim için sorun olmaz lakin neden söyleme gregi duymuyor ozaman çok kızarım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ailesine para gönderiyor diye kizmam sadece benden gizledigi icin kirilirim sonra onunla oturur konusurum sorarim neden gizledin benden ailenin iyi olmasi benim icin de önemli lütfen birdaha gizleme derim :)
yapacağını sanmıyorum çünkü ben hesap ları kontrol ederim babamınkini bile
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Kızarım bana niye söylemedin gizlenmesi saklı kalması gereken bir şey mi bu diye ailesinin ihtiyacı varsa para yardımı yapsın sorun olmaz zaten de saklaması mantıksız
Çok kızarım. Evladımın yiyeceği lokmayı onlara götüremez. Çok zorda olurlarsa anlayışlı olurum ama gene gene para gönderilmez. Babası baba olsun da kendi ailesine baksın.
En İyi Cevaplar