İyi adamlar hiçbir zaman kötü adamlar kadar ilgi görmez siz ne düşünüyorsunuz?

Nerde p*ç, nerde pezev*nk, nerde Adamlıktan uzak züppeler var Hep onların peşindesiniz a*mk. Ama lafa gelince, "Adam Gibi Adam " Olsun demeyi çok iyi biliyorsunuz. Daha kendini bile koruyamayan erkeklerin koluna giriyorsunuz. Ama söz edebiyat yapmaya gelince, "Beni sahiplenecek, Beni koruyacak, Beni kıskanacak " diyen siz degilmisiniz? Hep babanız gibi seven birini arıyosunuz ; Hep laf konuşuyorsunuz ama söylediklerinizin tam tersini yapıyorsunuz. Nerde sizi seven Erkek var, Ellerinizin tersiyle İtiyorsunuz. Sonrada ortamı olan o p*çlerin sizi sevmesini istiyorsunuz imkansızı ister gibi. hayatınızı yaşayacaksınız sonra kraliçeler gibi sevilmeyi bekleyeceksiniz. Öyle mi? pardon ama yanlış yolda doğrular aranmaz siz hep sevileyim. Ama hiç sevmeyeyim hep hayatımı yaşayayım diyorsunuz. Valla uzatmayacağım o p*çlerin elinde 2. model manita olarak takılmak sizin zorunuza gitmiyorsa Adam gibi Adamlarında yalnız kalması zoruna gitmez.
İyi adamlar hiçbir zaman kötü adamlar kadar ilgi görmez siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla