Sevgilinin/Eşinin yanında geğirmek ve gaz çıkarmak sizce nasıl?


Samimi bulanlar varmis.. bence tiksinc direkt bosarim ben :D

Sevgilinin/Esinin yaninda gegirmek ve gaz cikarmak sizce nasil?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben osurmam :D patlasam da osurmam yani :D
Sevgilinin/Eşinin yanında geğirmek ve gaz çıkarmak sizce nasıl?
Cevapla