Eşimle kedi köpek gibiyiz. Şimdi de küs ne yapayım buna ben?

Arkadaslar sakin olduğumuz yok.
İkimizde hiperaktif iki tipiz. Daha 24 yasındayız ama cocuk kalmışız.
Hep eşsek şakaları yapar dururuz.
Ama su 3 gündür rahatsızım yaptığı şakalara gülüp geçiyorum karşılık vermiyorum diye "beni sevmiyorsun, soğudun benden" dedi. Çiçek olduk ikimiz oturup bakıyoruz birbirimize.

Eşimle kedi köpek gibiyiz. Şimdi de küs ne yapayım buna ben?
Cevapla