Küçük bir örnekle ifade edeyim; elmanın iki yarısı diye bir tabir vardır yani birbirini tamamlayan iki parça.. Peki bir yarısı elma bir yarısı armut olduğunu düşünürsek ve bunları bir araya getirirsek ne kadar uyumlu olur? Olmaz değil mi ilkokuldan beri elma ile armudun toplanamayacagi belirtilmiş onları bir araya mı getirelim elma armuttan kastım karakter özelliği..
Temel konularda zıtlık barındıran ilişkiler ayakta duramaz. Eğitim, dini görüş, örf ve kültürler gibi. Diğer yandan basit zıtlıklar ilişkiyi canlı tutar, çiftleri birbiri için ilginç kılar.
Zıt karakterler daha çok eğlenir, benzer karakterler daha uyumlu olur. Ama iki dominant benzer karakter fırtınalı bir ilişki yaşarken iki çekinik benzer karakter ise monoton ilişki yaşar. Çok başlı mitolojik ejderha gibi karakterlerin ilişkilere yansıması.
Ayni karakter insanlar birbirlerini daha iyi anlarlar Zit karakterli iliskide hep bir tarafin değişmesine ugrasirsin ve bir zaman sonra kırılma yaşanır iliski biter
Aynı karakterler iyi anlaşamaz. İki sinirli insan ne kadar iyi anlaşabilir. Birisi sakin birisi değil. Birisi konuşkan gibi zor özellikleri olmalı bence
zıtlar birbirini çeker ve bir süre sonra iterek kaçarlar birbirinden, aynı karakterde olanlar ilk başta zorlanırlar ama sonra bir ömür gider bu ilişki,
En İyi Cevaplar