Aslinda onu seviyorum o da beni seviyor küstugum zaman hep baristirmak icin ugrasiyor aslinda iyi birisi ama şımarık tek cocuk ve zengin baya o yuzden cok simartilmis
Ne yapmaliyim bilmiyorum beni gercekden sevdigini biliyorum ama saygisini koruyamiyor
Ben ona bagirmiyorum bagirinca kiyameti kopariyor zaten ama o bana bagiriyor ve ben cok rencide oluyorum
Ne yapmaliyim sizce?
Onu defalarca uyardim ama sinirlenince gozu dönuyor
Ne yapmaliyim bilmiyorum beni gercekden sevdigini biliyorum ama saygisini koruyamiyor
Ben ona bagirmiyorum bagirinca kiyameti kopariyor zaten ama o bana bagiriyor ve ben cok rencide oluyorum
Ne yapmaliyim sizce?
Onu defalarca uyardim ama sinirlenince gozu dönuyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar