Bir haftadir yazmiyor delircem, yazsammi yazmasammi?

Sevgilim le ciddi iliskimiz var 2 yillik. Ve bundan bir hafta once onun ustune gittim ve o gun d'n sonra bana hic yazmadi.. Ona birsuru yazdim mesaj arama falan ertesi gunde yazdim ama cvp vermedi. Watsaba girmedi hic sizce ne zaman yazar? Ben yazmayimmi daha da? Sucum yok ki. Bana kendince ders mi veriyo aceba.. bëni çok sevdigini biliyorum ama. Paylastigim seylere de bakiyo cevrim ici oluyo ben girince cikiyo tekrar.. Ne yapmam lazim ustune daha fazla dusmek istemiyorum o yazsin artik
Bir haftadir yazmiyor delircem, yazsammi yazmasammi?
Cevapla