Siyahi ve Uzak doğulu erkekleri tip olarak çok beğeniyorum ama yoklar?

Cidden bana daha çekici geliyorlar. Özellikle düzgün ve zeki tiplerse. Böyle bayağı çekici geliyorlar. Ama Türkiyede pek yoklar.
(Saf bir şekilde Cinselliğe yormayın hemen)
Yani Türkiyedekiler de genelde hep belli bir cevreden saat satıcıları falan.
Asyalı sadece Türkmen falan var ama benim begendiklerim genelde Japon Koreli falan.
Nasıl denk gelecek?
Yoksa onları beğensem de bambaşka birine aşık olabilir miyim?
Siyahi ve Uzak doğulu erkekleri tip olarak çok beğeniyorum ama yoklar?

Siyahi ve Uzak doğulu erkekleri tip olarak çok beğeniyorum ama yoklar?
Siyahi ve Uzak doğulu erkekleri tip olarak çok beğeniyorum ama yoklar?
Cevapla