Aldatmak ve sonrasında gelen pişmanlık nasıl geçer?

Uzun mesafeli bir ilişkiye yeni başladım, ama bu siteyi kullandığımdan beri bazen kendimi doruklarımda hissedip insanalrla yazışıyorum uygunsuz olarak. Sevgilim var ama onunal bu konularda asla konuşmuyoruz konuşmadık. Konuşmakda istemem zaten çok masum bir ilişki. İlişkimiz başladığından beri bir kaç kere buradan insanlarla yazıştım ve sanal bir ilişki kurdum diyebiliriz. Bunun vicdan azabını yaşıyorum, sizde ona gidip durumu izah etmelimiyim yoksa birdaha asla bu tür şeyler yapmayıp susmalımıyım?
Aldatmak ve sonrasında gelen pişmanlık nasıl geçer?
Cevapla