İşte böyle durum vahimmm😢😢😢
Bana kendimi degersiz hissettiren bir insan yüzünden agliyorumm..
Mesajini gormezden gelir ya da görse de yazmaz
Geri Takip etmez sosyal medyada
bir kez napiyon demez..
Aslında vaz geçme sebebi çok geçerli bana değer vermeyen insanla isim olmaz ki zaten
Bağlarımı keserim illaki unutulur hayatta neye alışılmıyor ki.
En dogrusu
Allahhh belasini versin kardesimm. Kufret söv say. o guzel kafandan at..
Basarım her yerden engeli olay biter sevmiyorsa zorlamanın anlamı yok
Acik mi mesajin ozelden yazabilir miyim sana canim
Yaz şekerim açık mesaj
Cevap
3Cevap
Anında yol veririm. Hiç kusura bakmasın. Bakmazda zaten
O değeri kazanmaya çalışırım
Cok emek verdim degmezmis... evdeki kedisi kadar kiymet vermiyor
Sevgilin mi
Degil sevdigim ve ilgimi gösterdiğim biri
kendini rahatlat sonra sakin olursn işin kolaylaşr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar