Sizce saçma bir özellik mi? Yoksa fiyat yazmasada olur fark etmez diyenlerden misiniz? Bana göre çok saçma bir özellik.. Fiyat yazmayan bir ürüne.. Fiyatı nedir yazıyorum.. Yok senin teklifin nedir? Yok sence kaç eder? Yok ciddi alıcımısın diye saçma saçma cevaplar yazıyolar.. Bence pazarlık olur özelliği kaldırılmalı.. Sizce?
Letgo'daki hemen hemen her satılık üründe fiyat yerine (pazarlık olur) yazmasını nasıl buluyorsunuz?
İfrit oluyrm ya. Önce istediğiniz fiyat oluyor diyor sonra siz ne istiyorsunuz diyorsunuz çok farklı bı miktar söyleniyor
1
12 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen.. Aslında güzel bir uygulama ama.. Özellikleri çok saçma... ( Yapan kesin Türktür 😂) .. Bazen bir fiyat soruyosun durduk yere geriyolar insanı.. Sorunlu İnsanlar heryerde kendini belli ediyo.. artık hayatın heryerine yerleştiler bıktım artık yeminle..
Aynen çok dogru türk yapımı bence de 😊 Fiyatı duyup almayacağım deyince bir de trip yiyoruz. 😂ee arkadaşım benim belki durumum müsait değil ne tavır yapiyrsn değil mu
Aynen.. satıcıların çoğu eğlence amaćlı kullanıyo aslında bişey satmaya gönülleri yok.. Ben orda Kız ayarlamaya çalışana bile denk geldim.. 😂😂.. hep piskopat şizofren dolu..
Evet biriisi bana öyle mesaj attı. Salak yaaa kadın kıyafeti vardı elbise. Onu almak istiyormis bnde dedim kime eşinize mı yok dedi. Kendim alcam. Aaaa dedim bu sapık. 🙄🙄
Evet gerçekten doğru.. mesajlaştığın kişi acaba hapcı mı torbacı mı katil mi bilemiyo insan. Ben can sıkıntısına girdim buraya.. Ama bende ćok tedirginim..
Valla letgo nedir nasil bir uygulamadir hiç anlamam reklamlarda gördüm bir kaç kez o kadar 😃
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Boşver zaten saçma sapan bir uygulama insanı strese sokuyo.. ikinci el alıp satma üzerine kurulu ama.. nerde sıkıntılı sorunlu insan var genelde onlarla dolu.. hiç iyi değil.. 😉
Malesef.. Ama orası daha bir sinir ediyo.. Fiyat yazmıyo.. fiyat soruyosun.. sen ne veriyosun yazıyolar.. almazsanda niye soruyon o zaman gibi tripler falan.. piskopatlar cenneti letgo.. 😂😂😂
En İyi Cevaplar