
senlik değil iyi değilim diyor ama neyi olduğunu söylemiyor yanınamı gitsem yoksa daha ne diyebilirim

Kendi haline bırak yazma bir süre. Belki bseye canı sıkkındır. Kafa dinlesin biraz üsteleme.
araya daha çok soğukluk girer diye korkuyorum
Olcagına varır. Ona söyle sen biraz kafa dinle ben senin hep yanındayım üzülme de
Kafası karışık birader biraz oluruna bırakmakta fayda var
Cevap
2Cevap
Regl galiba başka acıklaması yok
😂😂😂😂
@kubkorkmaz :DD
@merakk7 Hahah teşekkür ederim
Seviyor seni
Kızan olmuş 😂😂
Biraz zamana bırak
Üstüne gitme bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar