Kıskançlık yerine göre kötü bir hastalıktır. Yerine göre ise sevgi göstergesidir.
Siz hangi durumlarda kıskançlığınızı gösterirsiniz.

Siz hangi durumlarda kıskançlığınızı gösterirsiniz.


Başka birinin baktığını görürsem kıskanırım ki bakan kızı da gebertirim bakışlarımla, o birine bakıyorsa bu sefer onu gebertirim baktığı kızda ona bakıyorsa onu da gebertirim benden başka kimseye bakmamalı veya mesaj konuları bunlarda da kıskanırım, biraz kıskancım sanırım.
Yedi Yirmidört 😀😉
Her durumda kıskanırım ben. Biriyle konuşur kıskanırım, bir arkadaşıyla arası çok iyi olur kıskanırım, gitme derim gider kıskanırım. Kıskanırım kısaca.
Kıskançlık hiçte kötü değil. Sadece kişiliksizler kıskanmasın çünkü bokunu çıkartıyorlar.
Cevap
6Cevap
Yanindakinin hakkindan gelemeyip disardakilere mal mal bakma durumlari beni acayip sinir eder.
Var öyle tipler
Yanina dişi sinek uğrarsa felaket çanları benim için çaldı demektir!
Sanirim bendeki kiskanclik bir hastalik turu gibi bisey mesela sevdigimi her acidan kiskanirim
Gerçekten ters ve ciddi her durumda her kim olursa olsun kıskanırım.
Bulunduğumuz ortamda değil o ortamdan çıktıktan sonra gösterenlerdenim ben 😂
Bile bile gözüme soka soka birşeyler yaparsa her hangi bişey yoksa kıskanmam.
Ben hiç kıskanamıyorum yaa tarzım değil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
aşırı samimiyet kuruyorsa baska kizlarla kıskanmam direk kafa atarim haddini bilsin
aynen bak baskalariyla muhatap olunca kiskanarim :D
Karşı cinse bile bakarsa kıskanırım ben.
Erkekler ile alakalı her türlü durumda kıskanırım.
Başka bir karşı cinsle gereğinden fazla, hatta bakışma yaşanırsa kıskanırım..
Dişi sinekle bile yanyana olsa kıskanırım
Var var
Her durumda Allah'ına kadarr
Kadınlarla samimi yakınlık durumlarında
İkiside olmadığı için rahatım..
Her durumda kıskanırım
Mesafe korunmadığı zaman kıskanırım.
Karşı cinsle çok samimi olursa
Herdeurjmda kiskancimm
Ben onu dişi sinekten bile kiskaniyorum 😕😕
❤❤❤
Kıskanmak için neden bile aramam :d
Yaninda bir kiz gordugumde 😀
Her şartta kiskanabiliyorum.
Bir erkeğe gülerse, temas haline geçerse
Cibildak gezerse
seversem:)
Her durumda😂
seversem
Kıskancım
Galiba gostermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar