23 yasındayım. 5 sene dışarda okudum. Benimkiler bana olmadığım biri gibi davranıyor
hiçbir şekilde bir sorunumu anlatamıyorum
Üniversite okuduktan sonra fark ettim. Pek çok istegimden babamın baskısı yüzünden vazgeçmişim.
Onlara kalsa dünyanın en anlayışsız cimri pinti insanıyım. Zerre acımam yok ama
hiç öyle degil.
Dışarda arkadasım , sevgilim olan kişi beni daha iyi tanıyor. Neden böyle anlamıyorum.. Ben çocuklarımla böyle olmak istemiyorum..
hiçbir şekilde bir sorunumu anlatamıyorum
Üniversite okuduktan sonra fark ettim. Pek çok istegimden babamın baskısı yüzünden vazgeçmişim.
Onlara kalsa dünyanın en anlayışsız cimri pinti insanıyım. Zerre acımam yok ama
hiç öyle degil.
Dışarda arkadasım , sevgilim olan kişi beni daha iyi tanıyor. Neden böyle anlamıyorum.. Ben çocuklarımla böyle olmak istemiyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar