Ailem beni hiç tanımıyor , karakterimden habersiz sizin de öyle mi?

23 yasındayım. 5 sene dışarda okudum. Benimkiler bana olmadığım biri gibi davranıyor
hiçbir şekilde bir sorunumu anlatamıyorum
Üniversite okuduktan sonra fark ettim. Pek çok istegimden babamın baskısı yüzünden vazgeçmişim.
Onlara kalsa dünyanın en anlayışsız cimri pinti insanıyım. Zerre acımam yok ama
hiç öyle degil.
Dışarda arkadasım , sevgilim olan kişi beni daha iyi tanıyor. Neden böyle anlamıyorum.. Ben çocuklarımla böyle olmak istemiyorum..
Ailem beni hiç tanımıyor , karakterimden habersiz sizin de öyle mi?
Cevapla