yapacak adam her şekilde yapar hocası ile değil sokaktaki herhangi kadınla da yapar uçkurunu çözmeye niyetliyse benfen vazgeçtiyse herşekilde yapar gidebilir spora lakin aşk işte insan söz geçiremiyo içimden bir burukluk olur
Bende diyodum bu sarı ne zaman gömecem yine enteresan sorular ile spor yapan gençleri kışkırtma eyleminde. Seni evlendirip kurtaracam mutlu insanlar yakasını bırak 😂😂
Ben asırlık çınar olacam 😁 bir kızın başını yakmak istemiyorum bunun içün kendimi feda ediyorum 😁 sana bulacam bİ çinli koreli aç kaldıkça böcek yer en azından ölmez 😁
Ekonomik kriz var. Sana en ekonomik masrafsız koca buluyorum. Misafirliğe gitsen kutuda da yatar. Az yer çok çalışır. Sokağa sal 50 çeşit beslenir 😁 oldu bu iş sana Çinden 1992 model Android koca getiriyom. Garantisi yok sen öldürürsen 😁
Toprak seni kabul edecek mi bir sor topraga cok günahın var o reddedip bıraktığın minik damat adayları gözü yaşlı gittiler geldikleri gibi. Seni ben direk denize attıracam karaya vurursun 😁
1 değil 2 değil tamı tamına 4 aday artı yanında çinli yinede red. yetenek sizsiniz de juri gibisin hayırla yolluyon hayırlı olsun diyip demi yaşlandın bak mahallede sümüklü necmiyenin bile 3 yaşında uşagu var 😁
Benim sevdiğim var ise güvenim vardır. Güveniyorsam sevgili olurum veya evlenirim. Onun nasıl bir yapıya sahip olduğunu bileceğim için problem olmaz. İsterse bir ordu dolusu spor hocası olsun, fark etmez.
Ben Ege Üniversitesi 2. sınıf öğrencisiyim. Bu dönem bu konular üzerinde eğitim gördük. Kıskanmak ayrı bir durum, güven apayrı. Bahsi geçen durum kıskançlık değil, güven problemine giriyor. Yani genişlik demek değildir. Benim yaklaşık 17 aylık bir ilişkim var. Yani 17 aydır flört ediyoruz. Ben hem okul içerisinde, hem sivil toplum içerisinde fazlasıyla sosyal biriyim. Arkadaş çevrem kalabalık bir kitleye sahip. Bunların ortalama %70'i ise karşı cins. Şimdiye kadar herhangi olumsuz bir düşünce içerisinde, davranış halinde olmadım. Kız arkadaşım da hiç şüpheci yaklaşmadı. Çünkü o bana güveniyor. Eğer geniş olamam, olay çıkar mantığı içerisinde olsaydı ne olurdu? İlişkimiz her an yıkılmaya müsait bir ilişki olurdu. Çünkü bu gibi durumlar "aşk ilişkileri" yönünden riskli. Biz Türk topluluğu bu yüzden hata yapıyoruz. Bunun adı genişlik değil, güven duygusudur.
Dün gibi hatırlıyorum hocamız bize yakışıklı bir erkek bulmayın sizi terk etmesi an meselesi olur demişti hem kızlar ona bakarken kıskanırsınız demişti. sjhdhsjsjs zeki hoca ya valla
En İyi Cevaplar