Sana asik olmaktan korkuyorum diyor sen beni maf edicen vs gibi laflar etti.
Boyle bir kisiye nasil davranmak lazim?
Boyle bir kisiye nasil davranmak lazim?
Ya bahanedir söylediği ya da sahiden incinmekten korkuyordur. Önce hangisi olduğunu öğrenmeye çalış, sonra da eğer onunla bir ilişki istiyorsan güvenini kazanmak için elinden geleni yap.
Niye bahane olarak soylesin?
Nasil yani ayrilmak mi istiyor
Yok biz birlikteyiz
Kotu birsey yoktur demi 😂
Kendisi benden once kotu bir iliski yasadi ve terk edildi bence ondan boyle
bir kere yaşamıştır belkide ölmüştür ve korkuyordur
Benden once kotu bir iliski yasadi
muhtemelen
Zamaninda birini sevip aci cektiyse aynisini yasamaktan korkuyordur
Evet benden once
zamanında korktuğu başına gelmiştir temkinli eleman
Evet benden once kotu bir iliskisi oldu
Benim nasil davramam lazim
Cevap
3Cevap
Üf ayak yapıyor samimiyetsiz
Neden amaci ne olabilir?
Sana güvenmiyor galiba
Anlamadim ki
Dogru olabilir cunki en son iliskisinde terk edildi
serbest bırak, azat et.
Tuzak
Nasil?
Güven kazanıyor samimiyetini cevabına göre hedefe ilerleyecek
Guven kazaninca ne olucak 😂
Yapışır dudaklarına
Zaten opustuk biz sevgiliyiz
Ha o zaman farklı tutulmuş Sana
Yerim onu
:)))) maşallah
aptal aşık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar