Erkekler boşta kalınca eski manitalara mı dönmeye çalışır?

Erkekler boşta kalınca eski manitalara mı dönmeye çalışır?
Kusuruma bakmayın “manita” yerine başka kelime bulamadım. 😊 Geçenlerde eskiden tanıştığım birine mesaj atmıştım “ooo hangi dağda kurt öldü, boşta kaldın onun için mi yazıyorsun?” dedi. 😕

Siz kadınlar niye böyle önyargılısınız, normal arkadaş gibi yazamaz mıyız? 😕

”Yüzünü ezberledim aşiyan yolunda”
Erkekler boşta kalınca eski manitalara mı dönmeye çalışır?
Cevapla