Sevgilim uzakta ve çok kavga ediyoruz... Yardımcı olun ne yapmam gerekiyor?

2 senedir beraber olduğum sevgilim okulu nedeniyle 3 aydır başka bir şehirde ve 3-5 ay daha göremeyeceğim. birbirimizi çook seviyoruz yanyanayken sorunlarımızı uzun uzun konuşarak çok iyi hallediyorduk ama bu aralar çok sık kavga eder olduk ve telefonda ne kadar konuşursak konuşalım yüzyüze olduğu gibi olmuyor. onu hep anlamaya çalışıyorum benide anlamasını istiyorum bana ilgi ve değer göstermesine ihtiyacım var ama o sürekli kendini haklı görüyor ve sürekli bana kızıp bağırıp çağırıyor. geçen günlerde ayrıldık 8-9 gün ayrı kaldık ama hergün yazdı bana en son dayanamıyorum barışalım dedi barıştık şimdi yine aynı duruma düşcez diye korkuyorum sizce benden beklediği ne orda ailesinden benden uzakta çok streste ve yoruluyor ne yapmam ona iyi gelir bizi ne düzeltir yardımcı olabilir misiniz?
Sevgilim uzakta ve çok kavga ediyoruz... Yardımcı olun ne yapmam gerekiyor?
Cevapla