Yan komşum olsaydın keşke dediğiniz biri var mı? ya da sizde mahalle aşıklarından mısınız?

" Yan komşum olsaydın keşke, cama çıkıp seni görmek vardı. "

Bir gün komşusu olacağım ve haberi olmayacak 💜💜
Suprizzz...
Yan komşum olsaydın keşke dediğiniz biri var mı?  ya da  sizde mahalle aşıklarından mısınız??
Yan komşum olsaydın keşke dediğiniz biri var mı? ya da sizde mahalle aşıklarından mısınız?
Cevapla