" Yan komşum olsaydın keşke, cama çıkıp seni görmek vardı. "
Bir gün komşusu olacağım ve haberi olmayacak 💜💜
Suprizzz...
Bir gün komşusu olacağım ve haberi olmayacak 💜💜
Suprizzz...


Ee tabii. Balkonundaki çamaşırlara boya fırlatmak vardı...
Hayır yok, olmadı. En azindan benden tarafa yoktu...
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar