Sevgilimle öpüştük sonra dudagimin bir tarafi sisti ayni dudak gibi oldu 1.5 aydir gecmedi?

Sevgilimle opustuk sonra galiba yanlışlıkla dudağımi ısırdı 1.5 aydır geçmedi bin tarafı sisti dudak gibi olmuş yani yara gibi değil sizce nasıl geçer ya?
Sevgilimle öpüştük sonra dudagimin bir tarafi sisti ayni dudak gibi oldu 1.5 aydir gecmedi?
Cevapla