Bir ilişkiyi az seven yönetir. Çünkü çok seven kaybetme korkusundan her şeye olur der. Siz ne düşünürsünüz bu konuda?

Bir ilişkiyi az seven yönetir. Çünkü çok seven kaybetme korkusundan her şeye olur der. Siz ne düşünürsünüz bu konuda?
Bir ilişkiyi az seven yönetir. Çünkü çok seven kaybetme korkusundan her şeye olur der. Siz ne düşünürsünüz bu konuda?
Cevapla