Şu an unideyim lakin lise oncesi lise dahil bir kizi sevdim o kiz icin en buyuk yaptigim iyilik gittigi liseyi kazandigim halde gitmedim onu kötü yonde etkilememek icin. gerci vu m. l iyi bir bölümde kazanamamis Şu an ayri pismanim..
@9TestaMent7 Bunu ben şakasına dedim zaten ömrümün 2 yılını ona vermişim daha ne kadar fedakarlık yapayım ama kendisi benden nefret ediyormuş meğersem artık ona harcadığım zamana üzülüyorum sadece
Senden nefret etse o sure zarfinda sana bahsederdi ya da sen anlardin belki seni gicik etmek icin soylemistir, onu gectim fedakarlik sen onun kulu onun senin kulun oldugunda yapacaksin
@9TestaMent7 Bilemiyorum orasını ama kalbimi kırdığı kesin gıcık etmek içinde olsa denmez bunlar... Ben sana canımı verecek kadar çok seveyim sen gel bana ben seni sevmiyorum nefret ediyorum de... Hakettiğimiz bu bizim hayat bize gülmüyo
Cok ilginc bunu diyen kisi nasil basta senle sevgili olmus onu anlamadim ben sevdiklerimden nefret etmedim cunku sevgi benim icin kutsal bir sey oyle 2,3 olay zedelenecek ya da anlik bir his degil..
Gecenin 3 unde disari ckamicak olduunu bidigim hldde pencereden 2 dk cik gorsemde yeter diyip evden cikip evinin onune gitmistim mevsimlerden kisti ve hava buz gibiydi
Babam evlatlıktan red etti. Sevgilim ise benden ayrılmak için türlü bahaneler üretme peşinde. Ha bir ara da intihar etmiştim Allah affetsin, ölmeyi bile beceremedim
@ağlayamadan sıkıntı yok kardeşim çok güzel bişey öğrendim ben bu sayede o da şu; Aşk, sevgi v. s boş herşeyden önce mantık kimse dediğimi yanlış anlamasın da seven si.. lir si.. n sevilir anlaşımıştır heralde
En İyi Cevaplar