Eşiniz / Sevgiliniz sizin yanınızda kendine özen göstermiyor, ancak dışarı çıkarken veya başka arkadaşlarınızın yanında çok fazla özen gösteriyor olsa ne düşünürsünüz?
Dışarıda nasılsa, benim yanımda da öyle olmasını istediğimi söylerim
"Evinde böyle rahat oluyor demek ki" der, umursamam
Onu motive edecek laflar bularak daima bakımlı olmasını sağlamaya çalışırım
Niçin böyle davrandığını anlamaya çalışırım
Hatayı kendimde arar, kendime çekidüzen veririm
Sadece benim yanımda özenli olmasını istediğimi söylerim
Evde nasıl olduğu farketmez, dışarıda bakımlı olması benim için daha önemlidir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eşiniz sizin yanınızda kendine özen göstermiyor ancak dışarı çıkarken çok fazla özen gösteriyor olsa tavrınız ne olur?
cebtesindir, sevdiğinden emindir, başkalarına iyi görünmek zorunda olduğunu düşünür, erkek sevdiğini çok belli ediyordur, ulaşılmıştır. insnaların dış görünüşü ile ilgili eleştirmem olduğu gibi makyajssız severim çünkü büyük ihtimal gözlerini sevmişimdir. ancak iş görüşmesine gidiyorum, toplantıya gidiyorum diye bin bir tülü süslenmeyi şıklığa bürünüp benim de az çok salaşta olsa takı takmasın vs sevdiğimi bildiği halde yanıma bir kot bir tishert ile geliyorsa. başta uyarırırm sonra paketlerim yapmışlığım var.
Kim evde bihter ziyagil gibi dolaşır? Bende evde pijama ve sabahligimla olurum, makyaj yapmam. Disari cikarken giyinir, makyaj filan yaparim. Evliyiz diye kendi evimizde de mi rahat duramicaz. Buna dikkat eden varsa ciddi fesattır.
Evlilik kafeslemek degildir. O imza sonsuza dek baglamiyor. Istemeyen bosanabiliyor yani. Esimin begenmesi icin 7/24 yuzumde makyaj, ustumde disari kiyafeti olmasina gerek olmuyor. Esimde evde saç baş yapilmiş halde, takim elbiseyle oturmuyor sonucta O da esofmanlarini giyiyor rahat rahat oturuyor. Ikimizde bundan rahatsiz degiliz. Pijama veya esofman giydik diye cirkin olup, kot pantolonu cekince guzel olcak degiliz. :))) Guzellik, bakim makyajdan ve elbiseden ibaret bisey degil
Bana guzel olacak once sonra ele ☺ klasik turk kadini 😊 gri esofman altinda sac tepeden toplanmis ama disari cikarken hatun tas ☺ yok olmaz oyleee valla ben erkek olsam cıngar çıkartırım..😆
Ben evde de süslenirim dışarıda da bakımlıyım. Eşimin yanında ben varken süsleniyorsa sıkıntı değil çünkü ben zaten bakımlı olmasını isterim. Ense traşını alırım. Kıyafetlerini ütülerim her gün temiz çorap veririm. İç çamaşırını değiştirtirim. Vücudundaki tüyleri rahatsız edenleri alırım. Yani kocama ben güzel bakarım. Ona kalsa pasaklı. :)
Onu dayak manyağı ederim heralde djnfdnfkls. Bana süslenmeyipte dışarıdaki kızlara süslenecekse onun yüzünü dayaktan mosmor etmek bana şart olur rkmflmgdm
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Anketler > Eşiniz sizin yanınızda kendine özen göstermiyor ancak dışarı çıkarken çok fazla özen gösteriyor olsa tavrınız ne olur?
En İyi Cevaplar