Öpüştük el ele tutuştuk ama sevgili değiliz. sonradan ismi konur mu yoksa böyle takılma şeklinde mi gider?

Güzel vakit geciriyoruz. Aramızda o kadar çekim var ama ilişki adını koymuyor bir türlü. Sevgilim olmasını beni sahiplenmesini istiyorum. Ne yapmalıyım? o neden böyle yapıyor?
Öpüştük el ele tutuştuk ama sevgili değiliz. sonradan ismi konur mu yoksa böyle takılma şeklinde mi gider?
Cevapla