Hatun hoşlandığımı biliyor buluşmadan önce mesajlaşarak beni tanımak istediğini söylüyor 3 kere yanlışlıkla kalp attı sizce yanlışlıkla mı?
Kızlar bunu bilerek yapar mı?
Kızlar bunu bilerek yapar mı?
Flört ettiğim adama kalp atmiyicamda kime aticam bilmiyo ayağına yatıp bilerek atılmış aaaa pardon elim deydi tepkisi veren kız agir durmaya çalışıp çoktan av olmuştur geçmiş olsun kullanabilirsiniz
Hahassjdhd biraz ağırdan satmaya çalışan havası var ama zeki ve tatlı avradım yapıcam onu jckfkfkf
instagramdaysa evet yanlistir. Ben atiyorum yanlislikla
Kısa zamanda 3. Oldu o yüzden şüphelendim
Ben her dk yanlislikla hizli yazarken tikliyorum.
İsim güzelmiş ama benim ki daha güzel kıskann
Kızlar telefonda mesajlaşmanın ustasıdır yanlış yapma oranları %1'in altındadır
Oo reis beğendim tesbitini konuşma stilimiz benziyor
Kardeşmiyiz yoksa 😱
Zekiyiz usta..
😎...
yanlıs lık la uc kere bır degıl ıkı degıl uc bekle dort de gelır bıraz dan
Ben niye millete kalp atmıyorum kardeşim başlamışım yanlışlığına tamam sakinim..
Deli ettiler bizi
Çapkın adamım beklemek sinirimi bozuyor
Hakeden kızla oynarım bu kıza öyle şey yapmam sadece sabırsızım
Cevap
1Cevap
Instagramdan yazisiyrsaniz yanlışlıkla atmış olabilir
Peki şu daha fazla tanımalıyım olayına ne diyorsun oyalayabilme amacı güdüyor mu sence
Sanmam ben yüz yüze gördügüm biriyle bile hemen ilişkiye başlamam bir süre konuşurum başlamak istediğime emin olduğumda adımı atarım. Sağlam adım atmak istemekle alakali biraz. İsteğine saygı göster baskı yapma hemen görüşelim diye ama görüşmek istediğini de ufaktan ufaktan belli et. bir insan sadece yazışarak anlaşılmaz ama kafasında az çok bişeyin oturması için ağırdan alıyor muhtemelen.
Tavsiye ve görüşleriniz için teşekkürler hanımefendi
Atmazlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar