
Hazır kasıma girmişken şunu da bırakalım motivasyon olsun :))

Aksine çok güzel bir şey kızlarda düşüncesini özgürce dile getirebilse açılabilse bu zamana kadar ilişki içerisinde olduğum son kişide dahil olmak üzere kendileri gelip bana teklif etti
Kesinlikle! Kadınların bazen ne istediklerini anlamak güç uzaktan bakış atıyor saçı ile oynuyor falan yanından geçerken bakış atıyor bu iş tamam diyorsun konuşuyorsun sosyalden öteye geçemiyor işaret bakış yeşil ışık falan hepsi fiyasko biz ne kadar hoşlanırsak hoşlanalım kontrol kadınlarda seçimi onlar yapıyor benim teklif ettiklerim hep fiyasko çıktı çoğu duygusuz ve tek dertleri ego tatminiydi başka bir şey değil
Aynen öyle
Ettiğim teklif sayısı 20, aldığım 1. Çok şükür almışlığımız da var yani 😄
Hayır, hiçbir erkeğe çıkma teklifi etmedim. Etmem de...
Bir şey olmaz ama ne bilim tuhaf geliyor bana.
Ederim, ettim de hiç öyle egolarım yoktur.
Evlendik:)
Sonu kötü bitse de yine de iyiki yapmışım:)
Uzun sürdü, hayatımıza birini sokuyorsak kendimize layık gördüğümüz içindir, bitmesi onu ya da bizi kötü yapmaz sadece kaderdir.
O kötü anlara takılı kalmazsan yaşadığın senelerin bir anlamı oluyor, diğer türlü boşa geçmiş yıllar olarak görüyorsun ki bu hem kendine hem de karşındakine yaptığın en büyük haksızlık.
:)) büyümek böyle birşey
Şanslı olanlardanız o zaman:)
"Hayır" ı dedirtecek insanları uzak tut kendinden
Teşekkürler:)
İyiyim, sen nasılsın bakiyim:)
Amaaan boşver kim nederse desin, nasıl hissediyorsan öyle davran:)
Aynen öyle👍
Cevap
10Cevap
16 yaşındaki deli çağlarda... Ettim, reddedildim ama sonunda aşık da ettim. Hala beni unuttuğunu sanmam.
teklif etmedim ama arkadaşımken ondan hoşlandığımı söylemiştim.
Değil
dedim de sevgili olalım demedim.
dedim ama teklif etmedim
Bu teklifi edecek kadar değerli biri olmadı, olsaydı Emin'im cesaret gösterip ederdim. 😉😊
Olmamışki hala böyleyim tek başıma.😉
Etmedim eden kadinalra hayranim cesur kadinlara
Ben sinyal verirm yeter :p
Açık açık çıkma teklifi değil de imalı yaklaşanlar oldu bu da çok normal bence
Bizim okulda bir çocuk vardı 3 kez teklif etmişti kabul etmedim 4. yü ben ettim
Daha önce hiç dikkatimi çekmemiş olsa da baktım hoş çocuk kaçırmayım dedim. Onu terkettiğim için gidip sinir olduğum kızla çıkmaya başlamıştı. Ah gençlik ah 😂
İnan hiç umursamadım en hızlı ve en popüler zamanlarımdı 😂 onun en yakın 2 arkadaşı da sürekli 1 hafta arayla teklif ediyodu.
Daha bide onun yakın arkadaşlarından biri bana inat benim yakın arkadaşlardan biriyle çıktı 😂😂
O zaman hiç devam etmeyim
Ohooo bu ne ki
Evet. Bir kız öyle bir hataya düşmüştü :D
etmiştim benim o.. işim olmaz demişti erkeğe teklif eden kız o. ona göre
çıkma teklif eden kız basit kızmış öyle düşünüyor
Ben hiç teklif etmedim. Karşı taraftan geldi hep adım. Yani evet teklif aldım.
Evet etti, hatta saplantili belalim bile vardi mahallede soyleyin ona herkese gulumsemesin felan bile diyomus agir abiii 😂😂
Evet teklif ettim ve kabul etti 4 sene görüştük sonra bitti
Ben evlenme teklifi ettim bile 😂
hayır ömrümde teklif falan etmedim
büyük konuşturma şimdi beni 😀
etmem diye düşünüyorum 🤔
al işte büyük konuşturdun beni şimdi mutlu musun 😀
😂😂😂
Etmedim kimseye edermi yim bilmiyorum
Etmeyim etmesinler de rahat etsin herkes
Etmedim ne alaka yani
Cikmiom kimse ile etmemde kimseye aman aman 😑😑
He kerem 😂😂😂
@Merda34 kime edion 😨😨
@Merda34 delirdin galiba 😑
@Merda34 kimsin lan sen ya bulusalim dion birde
Ben gibi bir tipe teklif edecek kiz salaktir.
Çok etti kabul etmedim.
Aynen.
Etmedim etmem edenler bizden değiller.
Bana eden oldu geçen sene
unutmustur ama
Haber yollamisti sadece :)
Hayir etmedim ettirtdim
Hayır ben beyendim adamı onun ilgisini çekip ettirdim isde o geldi sonuçta
😂😂😂
Geldi sonra da yolladım
Senin kadar etmem ya
Etmedim, Eğer seversem etme ihtimalim var
Etmedim etmemde.
Hayir abes değil tabiki bana gore haddimizi bilmek
Tabiki hayir öyle egolarim yok zaten egerki hoslanmissam ederim ama alacagim cvptan cekindigim için hadsizliktir dedim
Evet yaptım
Hayır etmedim
Hiç o kadar sevmedim
Etmedim hiç.
Etmedim
etmem ettiririm
Etmedim
etmedim
öyle:))
yook etmem😂
büyük konuşmadım etmem için çok fazla sevmem bağlanmam lazım ona tabii belli olmaz.
bilmiyorum ya neden bu kadar taktın ki😂
hmm peki
Etmedim
Hayır :D
Etti bir kac defa.
Yani normal bir sey yok bunda begendiklerimi kabul ettim begenmediklerimle de arkadas olarak devam.
Ben metro beklerken gelip asilan aksam cluba gidelimmi diyen kiz gordum burada:)
Etti..
Hayır etmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar