Bir kişinin aklında mı yoksa gönlünde mi iz bıraktığınızı nasıl anlarsınız?



Kimsenin aklinda veya herhangi bir yerinde iz birakacagimi sanmam.
Kafasini kirdigim biri olduysa evet iz kalmis olabilir
😂😂
🤔🤔 yok yahu :)
Kim kim?
Konuyla ilgisi yok bunun.
Insan cocugunun hayatinfa muhakkak bir iz birakir
Bunu o kişi cevaplamalı
Kalbindeysem unutmaz aklindaysam unutur
Cevap
0Cevap
O bende bıraktı iz ama kalbimde veya gönlüm de değil
Ben anlamıyorum bunu hiç, zaten iz bıraktığım biri de olduğunu düşünmüyorum hiç...
Bilmiyorum
bunu anlayamam..
anlıyamam olric
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar