Hoşlandığım kız beni görünce hemen telefonuyla oynamaya başlıyo sebebi hakkında görüşleriniz?

Hoşlandığım kız beni görünce hemen telefonuyla oynamaya başlıyo.. onun yoluna bile isteye hiç çıkmadım takip etmedim.. rahatsız edecek bir harekette bulunmadım.. Bildiğim kadarıyla erkek arkadaşı yok.. Ama sürekli eli telefonda.. İsten normalde hep 7 gibi geliyodu... bu ara geliş saatlerindede bir düzensizlik var.. beni istemiyo olabilir.. onun fikirlerine saygım var.. ama beni görünce bir haç çıkarmadığı kaldı.. bu kadar kötü biri değilim ben.. zarar veya görmediği bir kişiye bu kadar nefret niye gösteriyo anlamadım..
Hoşlandığım kız beni görünce hemen telefonuyla oynamaya başlıyo sebebi hakkında görüşleriniz?
Cevapla