Ne mutlu ki o gönül b*ka , ota konmadan gönüle kondu.. Ama şimdi bıraksam onu her yere konar belki.. Sana bir tavsiye çok sık dokuyup eleyenler hep ya ota ya da b*ka konuyor.. Tecrübeler ile sabit.. Bunları çok gördük.. Kimseleri beğenmeyenler sonun da gidip kimselerin beğenmediği ile hayatını çöpe attı..
Ansızın aşk denilen duygu bir anda kapıyı çalar ve ilk ve tek eski sevdiğim kız 3 Ağustos'ta kalbimin ziline basıp 26 Eylül'de kaçtığında o zil bende çalışmaz oldu. O zamandan beri gönül kapımı kimse çalmıyor. 💔
En İyi Cevaplar