Sevgilime sıkı sıkı sarılabilmek için kas yaptım :D kollarımı güçlendirdim başını rahat koysun diye göğüs kası yapdım ben seninle baş edemem diyip beni terk etti 😛 🤗









O mavi gözlerle öyle baktıysanız bence ondan terk etmiş olabilir gözler dehşet mavi 😊
:D olabilir kahve rengi lens alıyım ben
dönmesin istemez :D
Kas yapmissin ama iyi saramamissin demek ki gitmis :))
Haci o gözler ne ya harbiden 😂
Ahaha Allah vergisi
Oylede korkunc filimlerdeki abilerin ki gibi ☺
:D kız ondan kaçmış olmasın ya
Belkide ama senden daha iyisinimi bulcak ☺
Aynen ya karısı :D
Cevap
4Cevap
hahahha bence gözünün dışarda olmasi onu germiş olabilir
aptal kız ya da senı terkedılmeyı hakedıyorsun :D
Keşke herşey bir tek kas olsa sevmek için
ne verım ablama? başka
Artis ya :)
ahaha olcak oda :D zamanla definasyon dayım
preview.ibb.co/.../...e_2017_10_19_at_23_21_15.jpg
Senden sıkılmıştir kas bahanedir
Bak ya ayıp etmiş
Aylaksiz 😒
Kas var ama işte demek ki en büyük şey yok
Bismillah o gözler ne öyle reis
Ahahaha o yüzden mi terk etti acaba :D
Muhtemelen kas değilde gözlerinden kaçmış olabilir
sevmem beybi
ow my god
@süpergüç gormen lazim
Seviyoz
Sarılalım o zaman :D
Kas sevilmez mi ya
O gözler ne ya😵
ahahha annem sağolsun
Güle güle kullan 😂
Teşşekkürer :P
Son resim olmamış
Burundan o :D yapcak bısı yok
Yok çok komik bakmışsın
kafam güzeldi bu kadar oldu :)
Kas candir
özel mesaj atamıyorum bu bir dramdır
ilginç
Gözler 😍
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar