Sevgilim bizim fotoğrafımızı profil resmi yapmış.. ben yapmadım tartıştık..

özellikle bayan arkadaşlar.. ya sevgilim bizim fotoğrafımızı birleştirmiş ve kendi profil resmi yapmıştı.. benden yapmamı istedi.. ben yapmam dedim.. aslında senin yapmanada laf edicektim ama kıyamadım dedim.. daha sonra telefonda falan konuştuk birden ağlamaya başladı.. defalarca özür diledim ama nafile.. napmalıyım acaba ?
Sevgilim bizim fotoğrafımızı profil resmi yapmış.. ben yapmadım tartıştık..
Cevapla