Ayrıldıktan sonra, eğer karşımdaki çok büyük bir yanlış yapmış ve beni kırmışsa, bu durumda nefretle beraber hayatımdan ve aklımdan çıkartmam daha kolay. Ama, elimizde olmayan sebeplerle bitmişse, bitmesi gerekmişse bu çok daha zor. Çünkü hayat bazen önümüze birilerini çıkartır ve onları o kadar çok severiz ki. Belki kendimizden bile çok. İşte kendi parçamız kadar çok sevdiğimiz ve bağlandığımız bu insandan ayrılmak çok daha zordur. Bu şekilde çok ilişki yaşamadım. Bu yüzden son aşık olduğum insanı hala çoo seviyorum. İlişki bitebilir! Bu sizin ondan vazgeçtiğiniz ve kalbinizin onu unuttuğu anlamına gelmez ne yazık ki ://
Bir kadının en zayıf olduğu an ayrıldığı dönemdir kendisini saracak etkileyici bir erkeğin karşısına çıkmasını ister. O noktada yapılacak doğru hamleler kadının gardını düşürür. Erkeğinse içindeki hırs, ilişki biter bitmez yenisi istemesine neden olur. Ama yaşadıkları yeni ilişkiye başlamak için kendisini yorgun düşürmüştür ve hazır değildir. İster ama harekete geçemez. Kadın da ister fakat harekete zaten %70 geçmediklerinden fazla problem yoktur😄😊tecrübelerle sabittir🤣🙃
Bir problem olmadığı halde yerwsiz ersiz tripler kıskançlıklar veyahutta farklı bir sebep olursa haklı görürsem kendimi tarafsız bakarak emin olsun 1 günde yaparım ki ona koysun diye oda havasın dursun sevseydi yapmazdı falan diye hiç öyle kişilerin yasını tutamam gelemem öyle şeylere
yeniden aşık olana kadar fakat biten bir ilişkinin ardından başlayan ilişki , ilişki değil çelişki mantığını da unutmam tabi :) KS ekibine sesleniyorum hay ben sizin yapacağınız çalışmayı o kadar uzun yazı yazdım server çalışması var dediler yaa hay ben sizin bu saatte ne çalışması yapıyonuz
Ben sevgili işlerine karşıyım hiç hoşlanmam. Yani yapan yapar ama ben sevmem. Yaparsam istisnadır. Şu anda sevgilim var ve çok seviyorum. İlk defa birini diğerlerine kör olacak kadar çok seviyorum. Ama ayrılırsak (Allah korusun) ondan sonrası olmaz, evlenene kadar ☆
Yıllar geçse de unutulmıcağı için haftasına başlanabilmeli mantıken ama ilişkinin insanı yıpratma payına bağlı olaraktan 3- 9 ay arasında değişebiliyor. bak öyle deyince aklıma geldi şimdi geçmişteki saçma olaylar :/ 1 kız vardı sevgilisinden ayrılmış yeni neyse dedim 1 ay geçsin ayarlarım dediğim, 2 hafta sonra başka sevgili buldu ya la :| bildiğin elime verdiydi haberi :D
Elbette bunu etkileyen bir çok etken vardır. Nasıl ayrıldığınıza, ona ne kadar bağlı olduğunuza ya da ne kadar yalnız kalmak istediğinize göre değişir.
Eğer gerçekten sevip , aşk yaşadığım bir ilişkiyse , her ne sebebten ayrılmış olsakta kolay unutamam.. Ben tek başımada olsa kendi içimde sevgimi yaşamaya devam ederim.. Bu durumda da başkasını gözüm görmez.. Uzun zaman alır yani toparlanmam..
öyle bir surem yok ama ciddi ilişkimden ayrıldıktıktan sonra ister bir hafta sonrası ister iki yıl sonrasında ki ilk ilişkilerim samimi ve gerçek olmaz. insanları kullanmıyorum ama bir kaç tane eleme yapınca yeni birine alışıyorum.
Belli olmuyor bazen anında yeni ilişki yapabilirim😂😂 bazende uzun süre toparlanamıyorum seviyorsam uzun süre ilişki yapmam eger sevmiyorsam ayrıldıktan sonra tez vakitte yeni birileriyle konuşmaya başlarım
Aslında bütün tecrübelerimizi toparlayıp yeni bir ilişkiye başlayabiliriz. Bu yüzden bence bir ilişkiden tamamen ayrılmak onu tamamen unutmak diye bir şey olduğunu düşünmüyorum bu duruma alışmak için bir yıl rahat geçmesi lazım.
Unutmak istiyorsam ertesi gune yine hazir olurm ama ruh halim buna izin vermiyorsa yalnzlikytan sıkılana kadar akisina birakirm ozel bir zamani olmaz bunun
Kim bilebilirki. Hepimiz güçlü gibi görünen tipler deilmiyiz taki birileri direncimizi kırana kadar. Sonra sen ben ya da başkası zırlamamız sona erene kadar.
Ayrılma sebebine göre değişir her ayrılmak bitiş değildir defalarca ayrılıp evlenen var yine de eğer kesin bitmisse bitmiş gözüyle bakıyorsam uygun biri varsa hemen olabilir
Mesajlari aramalari fotolari silene kadar. Eskiyi unutmanin en iyi yolu yenisini bulmaktir. Kimse kimseyi bir omur beklemez beklememeli hayat suruyor zaman geciyor...
Hemen unutup 1-2 ayda yeni birine aşık olabiliyorum
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Ayrıldıktan sonra bir daha ilişkiye başlayabileceğimi sanmıyorum. Çünkü normal bir aile ya da arkadaş ayrılığı bile beni yıpratabilir. Başkasının ağlamasına dayanamayan ahmak duygusallığım bana bu yönde darbe vuruyor.
1,5 -2 yildan once kurtulamiyorum depresyondan.. o yuzden artik hayatima giren insan hic cikmasin istiyorum adimlarimi ona gore atiyorum... kalbim artik kaldirmiyor
Bence bunun süresi verilmez hadi yapmam ama biriyle birlikteyken başka birini sevmek gibi bir terbiyesizlik yaparsam çok yakın bir zamanda yoksa o kadar uzun sürer ki karşıma düzgün biri çıkarsa anca o da uzun sürer
En İyi Cevaplar