" Çünkü ben seninle bir gün bile konuşmayınca o gün hiç iyi geçmiyor. "
Hemde hiç..
Hemde hiç..


Var ama bazen konuşmak için zamana ihtiyaç duyduğum haller oluyor...
Ahh ahh kıyamadığım
Tesekkur ederim
Rica ederim.
Baş harfi E son harfi F olan elemana buradan selam söylüyorum
Cevap
1Cevap
evet vardı ir zamanlar herkesin de olmuştur
Hayır kimse yok.
Varda neye yariyosa allahini seversen
Her gün konusmaktan bikarim ben ya.
yokkk
Yokk
Var şu an..
Varr😍
Evet 😇
zamanında vardı
Yok.
Var he
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar