Sosyal medya yüzünden sürekli tartışıyoruz çok yoruldum. Lütfen detayı okuyun. Ne yapmalıyım?

Sürekli tartışıyoruz çözüm olarak hesaplarımızı kapattık, tekrar açıp kullanmak istedi kısa bir dönem için. İstemedim önceleri hoşuma gitmeyen şeyler gördüm. Yeni hesap aç kendine kullan çok istiyorsan Dedi, hesabıma girince kavga ediyoruz Dedi şifresini de değiştirmiş üstelik. Ufak şeyler ama denemek istedim. Hesap mı açayım kendime yoksa seninkini kullanabilirmiyim dedim aç kendine hesap Dedi. Girebilirsin demesini beklemiştim, çok meraklı olduğumdan değil ama tepkisini merak ettim. Ne zamandır tartışıyoruz ama hala kullanmak istiyor. O öyle yaptıkça uzaklaşıyorum artık konuşmuyorum sadece susmak geliyor içimden.
Ne diyebilirim nasıl bir çözüm bulabiliriz?
Sosyal medya yüzünden sürekli tartışıyoruz çok yoruldum. Lütfen detayı okuyun. Ne yapmalıyım?
Cevapla