Sürekli tartışıyoruz çözüm olarak hesaplarımızı kapattık, tekrar açıp kullanmak istedi kısa bir dönem için. İstemedim önceleri hoşuma gitmeyen şeyler gördüm. Yeni hesap aç kendine kullan çok istiyorsan Dedi, hesabıma girince kavga ediyoruz Dedi şifresini de değiştirmiş üstelik. Ufak şeyler ama denemek istedim. Hesap mı açayım kendime yoksa seninkini kullanabilirmiyim dedim aç kendine hesap Dedi. Girebilirsin demesini beklemiştim, çok meraklı olduğumdan değil ama tepkisini merak ettim. Ne zamandır tartışıyoruz ama hala kullanmak istiyor. O öyle yaptıkça uzaklaşıyorum artık konuşmuyorum sadece susmak geliyor içimden.
Ne diyebilirim nasıl bir çözüm bulabiliriz?
Ne diyebilirim nasıl bir çözüm bulabiliriz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar