Sevdiğiniz kızın yanında sürekli bir erkek olsa ne yapardınız ne hissederdiniz?

kızla gidip konuşamıyorum en son geçen sene konuştuk iki defa sadece. sürekli yanında bir erkek var hep aynı kişi ama hiç sarılırken veya el ele görmedim. sizce aralarında bir şey var mı? yanlarında bir kız daha oluyor ama o pek onlarla alakalı gibi değil pek dahil olmuyor dışarıdan öyle görünüyor. ben o kadar uzakken o ona çok yakın...
Sevdiğiniz kızın yanında sürekli bir erkek olsa ne yapardınız ne hissederdiniz?
Cevapla