
Soylesem uzulecek demesem herkesin büyük of ya napsam bilmiyorum 😑

Ben bir hediye alsam ve sonra karatı veya taşı küçük diye değiştirmek istese üzülürdüm yav.
Aynen O yüzden söylemiycem ilerde evlenince alır belki evlilik yildonumumzde:)
"Kiminin ekmeği bayat kiminin pırlantası küçük"diyebildim
Derdine deva olamayiz buradan yapicağiniz tek durum söylemek.
Bunu kullan önemli olan taşı değil düşünülüp alınmasıdır
Öyle yapacağım çok ayıp olur çünkü
Evet kırılabilir bir yüzük içinde deymez😌
Cevap
11Cevap
Taşı büyüteceksen karat artacak. Ya da kalitesi düşük ama iri görünen bir taş koyduracaksın. Biraz daha yüksek olsun dersen, montur değişimi yapılıyor.
Evet acaba taş pırlanta olmayan yüzüklerde var acaba öyle mi yapsam die bike düşündüm
Yapma be arkadaş taşların evleniyorsun sevdiginlemi ya hic olmasa iste bayanların gerçek yüzü para hava atma bence hic kimseyle sen evlenme hava atma derdinle çocuğa hayati zindan edersin sen
Ben değilim hatta çok beğendim narin duruyor hiç maddiyatla isim yok ama yakın arkadaşlarım hep ay çok küçük bizim kine bak falan diyince kötü hissttm
Diyemedin mi arkadaş olay para değil sevgi o sadece bir simge onu diyen beyinsiz insanlara sen kendini kotu hissetme hic olmaya da bilirdi bu paraya taban bayanlar olmaz olsunlar
Gücü yetse büyüğünü alırsı zaten. Değiştirmek istemen bile ayıp bence
çok ilginç bir kafa yapınız var bayanlar gerçekten.
Umursama üzülür diye , Git söyle çekinme. Tavsiyem...
bu tip manevi şeyleri maddiyata bağlayıp ilişkini mahvetme derim.
Gücü buna yetmiş degistirirsen üzülebilir.
herkesinkimi önemli sevgilinkimi
Ulan belki adamın parası ona yetti?
Ellerin büyük , büyük tek taş iyi olur
Dert ettigin bu olsun
Pırlanta mı
Evet
Küçük değil hiç de kimseyi de ilgilendirmez boyutu ayrıca gayet hoş hem pırlanta yani çocuğa bişi deme bence
Evet pırlanta pahalı malum oyuzden benim için önemli değil aslında inan ama yakın ark hepsinin çok büyük kendimi ezik hissettm
Onlarında pırlanta mı peki
Evet.. pirlanta olmasa da normal kuyumcu yüzüğü olsa onemsemem
Yine de önemseme bence ya. Bunu üstünlük olarak görenin yaptığı ayıp hatta görgüsüzlük sonradan görme filan takılma hiç.
Fazla bile
Fakir isi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar