İlk buluşmada ten uyumu hissedilmediyse gelecek buluşmalarda hissedilir mi? Zamanla olan bir şey mi?
Sevişmeden olmaz. Çok yakışıklı belki de çok güzel öpüyor seni veya dokunur sana. Ama belki de en çok istediğin bir yere dokunmak istemeyecek hayatı boyunca hiç. Dakika problemi var belki adamın. Göründüğü gibi değildir bazı şeyleri bilemez insan yaşamadan.
Varsa, dokunmadan dokunuyormuş gibi hissedersin zaten. Siz görmeden havada uçuşan feromonlar bunu sana hissettirecek..
Değil mi
Sanırım aradığım cevap buydu 😊
Teşekkürler
Rica ederim :) Mutluluklar..
Sağolun, cümleten 😊
Uydurma bir durumun olması için gereken şartlarda insanın aklında uydurulmuyor mu ten uyumu nedir ya
el ele tutuşma sarılma veya kol kola girme bile bunu ele verir.
İlk buluşma diyorum
Daha önce tanımadığın biri
tamam da sen uzaylımısın öcü müsün. dağdan mı indin. ilk buluşmada merhaba diyerek elini sıkmayacakmısın ayrılırken vedalaşmayacakmısın. halen ilk buluşma diyorsan sorun var demektir sende
Ha Pardon yanlış anladım
Evet gülümsedim elini sıktım birşey hissetmedim
ayrılırken de çok sıkı sarıldık çok iyi bir insan olduğunu düşündüm birkaç gün etkisinden çıkamadım
ama işte elini tuttuğumu hayal edemiyorum
Aramızda bir mesafe hissettim
ten uyumu teninden rahatsızlık duymak demektir. elini tutuğunda aşırı sıcak veya soğuk geliyorsa ya da garip bir his ile rahatsız oldun bir daha asla tutmam dediysen ten uyumu yok demektir ki ben bir kızın elini tuttum elleri terliydi. 1 saat sonra ayrılırken tuttum yine terli ve bir daha tutmak istememiştim. bu teninin de öyle olduğunu gösterir. ayağıda memesi de sırtı karnıda her yeri aynı hissi verecek demektir. sen itici bir his ile karşılaşmadıysan ten uyumsuzluğun yok demektir.
Ha o zaman evet ten uyumsuzlugu yok o zaman
ten uyumu en son şeydir. önemli olan beğendin mi iyi anlaşabildin mi uyum var mı hayallerinin erkeği gibi sorulara yanıt araman
Onlar var ya mükemmel biri çok etkilendim
o zaman kaçırma çocuğu derim
İnşallah Allah nasip ederse
hayırlısı olsun sizin için
Çok sağolun 🌺
darısı başıma :)
Amin inşallah 😊
Bu ten uyumu ayni hissi mi uyandirir herkeste peki? Ben ornegin elimi tuttugunda birhos oldum ama bekledigim kadar kalp carpintisi vs vs tepkileri olmadi. Daha cok basim dondu, sanki kafamda basinc olustu 😄
@Bembeyazgul bahsettiğin olay aşk ile alakalı şeyler. ten uyumu el ele tutuşmadan sarılmaktan öpmekten öpüşmekten anlaşılır. bazı tenler iticidir. bir daha asla yaklaşmam elini tutmam dersin bazı tenler sıradan gelir bazıları ise çekicidir o eli bırakmak istemezsin. sarıldığında öpüştüğünde resmen dünya dursun diye dua edersin. kısaca sen ten uyumu ile aşkı karıştırıyorsun
Anladim sanirim ama sence benim hissettigim ne peki?
@Bembeyazgul seninki hoşlantı sadece ve elektrik alma olayı
Hani o an bir sarilma hissi geldi ama cok tutkulu degildi, hani demem o ki hayir kesinlikle itici gelmiyor ama ten uyumu icin yeterli mi bilmiyorum
@Bembeyazgul sarılma hissi elektrik almakla alakalı samimiyetle alakalı. bende arkadaşlarıma hissettim daha önce o duyguyu
Anladim sanirim haklisin hoslanti konusunda.. o zaman yanlis kisi oldugu anlamina da gelmez demi? Bu devirde bazi seylerln (film sosyal medya gibi) etkisi altinda kalip, ne beklemem gerektigini de bilmiyorum. Hoslanti zamanla aski dogurur diye dusunuyorum. Illa ki bir sure tanimak gerekmez..
@Bembeyazgul aynen hoşlantı zamanla aşkı doğurabilir. bu yanlış kişi anlamına da gelmez. önemli olan onu tanıyıp aradaki uyumu yakalamandır
Tesekkur ederim
@Bembeyazgul rica ederim ne demek
Cevap
26Cevap
Ten uyumu yoksa zaten elini sıkmak ya da merhaba anlamında sarılmak bile iğrenç gelir. Çekingenlikten bahsetmiyorum. Ona temas etmenin aşırı derecede rahatsızlık vermesinden bahsediyorum yani anlarsın.
Ten uyumu dokunmadan, onun sıcaklığını hissetmeden anlaşılacak birsey degil
Peki ama teniyle aramda sanki bir mesafe var gibi hissediyorsam?
Yakınlaşma olmadan anlaşılmaz ki. Mesafe dediğin ten teması hiç olmamış aranızda? Ben bunu anladim
Evet öyle
Anladım teşekkürler
Hayırlısı 😀
ten kokusu vardir ya iste o zamanla cekip itmiyor maalesef.
Karşı cinsin vücudunda dokunduğun heryer ten uyumudur. İlla aklınıza cinsel temas gelmesin. İlk etkileşim önemlidir. Vücut, beden dili sizi önce ele verir. Ten uyumu daha sonra gelir.
İlk anda hissedersin ya da hiç. Bir balarsın gecelerin onun olmuş sende gündüz kahtını çekersin. Mezarına bakarsın toprak atarsın ümitlerine
Kusmak istiyorum sizin su ten uyumu saçmaliğının tam üzerine
Her gördüğün soruyu cevaplamak zorunda değilsin
Ben inanıyorum
Her yapılan goruse cevap vermek zorunda değilsin.. bana iğrenç geliyor düşüncesi de beklentiside sırf bu yüzden ilişki başlatip ilişki bitirilmesi de..
:D :D :D kahkaha attırdın sayın üye allah razı olsun :D taksitli ürün gibi bahsetmişssin :D
Ya napayım 😁
aman ten uyumuna kafa takma :D
Olur hocam 😀
yatmadan çözemezsin et ete değecek yani anlayacağın...
Anlaşılmaz. Kisiye göre değişir.
Ona sarılıp, dokunman kokusunu içinde hissetmen gerekir.
Ilk buluşmada değil ilk yatista belli olur
Bulusmayla yatis baska güzelim ☺
Sen ilk buluşmada verceksen lafim yok
Önce kokusundan başlarsın vurulmaya, son yaptığınız herşeyde aynı duyguyu hissedersiniz. Bunu hissettikçe de daha çok bağlanırsınız...
İlk buluşma değil ilk sevişmede değil. bir kaç kez seviştikten sonra anlarsın ten uyumunu.
Oo işimiz var 😊
Aynen. Ama kişiden kişiye de değişiyor.
ten uyumu ten tene değecek :D
ancak öyle anlaşılır
sevişmeden ten uyumunu anlayamazsın. ilk buluşmada sevişmeyi düşünmüyorsun umarım
Kalp. uyumu vardır
Meslek. uyumu vardır
Kültür uyumu vardır
Ama. ten uyumu yoktur
İlk görüşte hissedilir.
Uyumdan ne beklediğine bağlı
ten uyumu sevşince anlaşılır =
ne bu ten uyumu ya bitürlü çözemedim
Zor bir şey yakınlaşmadan anlaşılmaz
Zamanla olmaz ilk anda belli eder
Ten uyumu nedir ya :ASD
Bence bunu sarilirsan anlarsin
Sarılınca dostluk saflik hissettim diyelim 😌
E o zaman zor
Sevişmeden anlaşılmaz
İlk buluşmada anlaşılamaz
o yakınlaşınca anlaşılır
ten tene değmeden anlaşılmaz
öyle bir uyum var evet
:D ten uyumu yine aklım +18 gitti
Ten uyumu bakarak anlaşılmaz :)
nasil anlasilir?
Dokunarak :)
ilk bulusma ve dokunmak iyiymis
İlk buluşmada imkansız anlaman zaten
İlk bulusmada belli olur bu
Olmaz
Zamanla
Zamanla..
Yatakta anlaşılır
Yatakta belli olur
Öpünce anlarsın
güzelmiş beyendim
Ilk de belli olmaz
bunu bilemezsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar