Yüzük parmagimi baya derinden kestim dikis atilmasi gerek var mi yoksa kapanir mi yarasi?

Acele ederken cabuk bitsin is yerinde diye ekmek dograrken kestim mutfakda baya kanadi ve sisti biraz morardi icindeki et gorunuyo kendi kendine kapanir mi yoksa Doktorda dikis sart mi krem sürdüm pantladim mikrop kapmasin, diye hafif acik biraktim su kacmamasi lazim sisermis daha fazla?
Yüzük parmagimi baya derinden kestim dikis atilmasi gerek var mi yoksa kapanir mi yarasi?
Cevapla