"Ruhu yanımda olmayanın bedeni yanımda olsun istemem." denir genel olarak hep. Peki bir de şöyle düşünün farklı bir bakış açısı ile, Bedeni yanında olmayanın sadece ruhu hep yanınızda olsun ister misiniz?
Bedeni yanında olmayanın sadece ruhu hep yanınızda olsun ister misiniz?
Ruh degilmidir deger verilen yaninda istenen et kemik herkeste var sozleri gozleri verdigi his ruhunun sana gecisi degilmidir o tanimlanamayan anlam verilemeyen duyguya sebep illa yuzunu cismini gormek gerekmez oyle bir ruh yanimda olacaksa raziyim kimse olmasin baska
Ruh birlikteliği fiziksel birliktelikle bir bütündür. Öpmek, sarılmak, dokunmak bunlar ruhen sevdiğimiz insana karşı hissettiğimiz ihtiyaçlardır. Fiziksel birlikteliği olmayan ilişkilerin manevi olarakta zamanla tükeneceğini düşünüyorum. Bu yüzden cevabım hayır...
Bir insan bir insanin ruhuna degebiliyorsa demek ki o insani gercekten istiyor demektir.. Ama tabi simdiler de beden olmadan ruhu napayim diyorlar.. Bedensiz ruh da hic bir anlam ifade etmez.. :/
En İyi Cevaplar