Edit : sana verdiğim değeri ağaca verseydim, gölgesinde serinler, ateşinde ısınır, meyvesinde karnım doyardı, zalımın KIZIIIII? 😂😂😂😂
Sizlerden de alalım.. 😊😊?
Sizlerden de alalım.. 😊😊?
Bundan sonra herkese hakettiği kadar değer veririm payını beğenmeyen yatağını ayrı sersin.
Senin yaptığın girer belediye tuvaletinde sifonlan gider
Sizden güzeli berelef
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar