Kıza benimle konuşmak isteyip istemediğini sordum. Aşağıdaki gibi cevap verdi. Sizce ne yapmalıyım?

Kıza benimle konuşmak isteyip istemediğini sordum.Aşağıdaki gibi cevap verdi.Sizce ne yapmalıyım?
Yanlış anlamayın yukarıdaki konuşma baloncuğundaki adam abim yerine koyarım ve aramızı yapmaya çalışıyor. Sağolsun ama onuda zor durumda bırakmak istemedim. yardımcı olur musunuz?
Kıza benimle konuşmak isteyip istemediğini sordum. Aşağıdaki gibi cevap verdi. Sizce ne yapmalıyım?
Cevapla