Kız isteme ortamında bulunuz mu hiç?
Sıkıcı mı oluyor, komik mi?
Sıkıcı mı oluyor, komik mi?


eskiden sıkıcı stresli ve konuşulacak konu bulunamayan bir ortamdı, şimdilerde ellerde telefonlar tuzlu kahve içme merasimi bile var hey gidi eski gelinler hey ne çektiler tuzlu kahve kayınpedere veya kayınvalıdeye giderse yandım terleri döktüler :)
Çok eğlenceli oluyor. Başta bir ciddiyet sonrasında kahkahalar. 😁
En güzel sahnede damadın tuzlu kahveyi içemeyişi. 😄
Rica ederim 😊
Evet bulundum. Bunaltici geliyor bana biraz ne bileyim zaten kizi vermeyecek olsalar niye cagirsinlar karar önceden verilmis yani hic heyecani yok
istedim
baya eglenceli oluyor
teyzemin ogluna istemiştik kızı:)
Cevap
28Cevap
Kız tarafı heyecanlı ve güleç erkek tarafı son derece ciddi oluyor.😂🙈 1 kere deneyimlemiştim. Evlenen ben olmadığım için rahattım
Hayır bulunmadım ama bulunmak istiyorum ve dama ve gelin adayını suratlarına pis pis sırıtmak istiyorum...
Ablamı istediler, 3 arkadaşıma istedik :) makara oluyor ya genellikle :)
bulundum bulunmaz olaydım tuzlu kahveyi bana içirdi manyak :/ ...
Merak etmişimdir ama
hiç bulunmadım. İhtiyacım da olmadı..
kız isteme merasimin de hiç bulunmadım ama tahmin edebiliyorum.
Komik olmuyor, gergin oluyor. İnsanlar birbirini süzüyo
Öyle ortamlarda sıkıntıdan patlarım, yok hiç bulunmadım. d
Evet bulundum amerika kız isteme farklı babasından sadece kız istersin
Evet. Babam için isteniyordu. Sıkıcı ve kalabalıktı.
Bulunmadım. Yarın öbür gün istemeye gelseler varya apışıp kalacağım resmen 😵😵😵😱
Bulundum. Neşeli bir ortam ama insanların içindeki heyecan gerginlik seziliyor. Güzel :D
Normal bir sohbet ortamı oluyor, kahveler geliyor derken eeeeveeeet diye bir ses gelirse merasim başlıyor
Ablamı istemeye geldiklerinde bile evde duramadim.. cok zoruma gitti.
☆~BirGaripAsker~☆
Bulundum , eğlenceli :)
acayip sıkıcıı daa bir kaç arkadaş ortamı dağıtıyor
Evet, ve cidden çok eğlendim
Çok sıkıcı ve gergin bir ortam.
Bulunmadım bulunmamda ^^
he bulundum.. eglencelii :D
Sıkıcısına denk gelmiştim
Bulundum. Ben istenmiştim :D
3 kere bulundum ya cidden tuhaf :)
bir çok kere..
gereksiz ve sıkıcı bir ortam..
şimdikiler formalite artık...
Bulundum, çok eğlenceli oluyor ya...
Bulundum eğlenceli oluyor 😀
Kız kardeşimi istedikleri sadece
Evet o ne olduğu bilinmeyen kahveden içtim
Evet bulundum 2 kere 1 sıkıcı 1 eğlenceliydi
eğlenceli oluyo
Hayir
Aşırı eğlenceli 😄
Evet bulunuz.
evet. 1 kere
eşim evde ne biber varsa oldurmuştu kahveye. biber özlü birşey içtim.
Bulunmadım
Denk gelmedim
evet bulundum
Mlsf
Bulunmadım
bizzat
Bulundum
Ben gitmedim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar